حماس: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای ندارد
کد خبر: 4009618
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

حماس: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای ندارد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه مقاومت انتخاب ملت فلسطین است، تأکید کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای ندارد.  

زاهر جبارین، عضو دفتر سیاسی حماس

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، زاهر جبارین، عضو دفتر سیاسی حماس و مسئول دفتر اسرا، شهدا و مجروحان این جنبش در گفت‌وگوی مطبوعاتی اظهار کرد: فرماندهان مقاومت وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را پیگیری می‌کنند و گزینه‌های آنان بر روی میز است.
 
وی افزود: صهیونیست‌ها تلاش کردند تا با جدا کردن زندانیان «تونل آزادی» از دیگر زندانیان، رسوایی خود را در شکنندگی امنیت زندان جلبوع بپوشانند اما زندانیان فلسطینی این شکنندگی را به جهانیان نشان داده و اراده ملت ما و نهضت اسرای فلسطینی پیروز شد و اشغالگران را وادار به عقب‌نشینی کرد.
 
وی بر حق همه اسرای مرد و زن فلسطینی برای به دست آوردن آزادی به هر روشی تأکید کرد و به اشغالگران نسبت به تداوم این رفتار که نشان‌دهنده استکبار آنان است، هشدار داد.
 
جبارین در خصوص اسرایی که در اعتراض به بازداشت اداری خود بیش از 100 روز است که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، تأکید کرد: جنبش حماس برای تحت فشار گذاشتن رژیم صهیونیستی در زمینه آزادی این زندانیان با افراد مربوط، ارتباطات خود را ادامه می‌دهد.
 
وی درباره تأثیر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر مسئله اسرای فلسطینی نیز گفت: صحنه‌های قهرمانی اسرای ما بر عادی‌سازی روابط سایه افکنده و بر جرم و جنایت رژیم اشغالگر تأکید دارد و صاحبان عادی‌سازی را در برابر ملت‌‌هایشان سرافکنده می‌کند.
انتهای پیام
captcha