تمجید جورج قرداحی از موضع حمایتی حزب الله
کد خبر: 4019618
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

تمجید جورج قرداحی از موضع حمایتی حزب الله

جورج قرداحی، وزیر رسانه سابق لبنان تأکید کرد: حزب الله لبنان احساس کرد که موضع من یک موضع حاکمیتی است و به همین دلیل از من حمایت به عمل آورد؛ لذا از حزب الله قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایکنا به نقل از vdlnews، جورج قرداحی وزیر رسانه سابق لبنان در واکنش  جدید خود  نسبت به استعفایش تصریح کرد: تصمیم من برای استعفا مسئله‌ای شخصی بود و من به دنبال پست و مقام نیستم.

جورج قرداحی افزود: سلیمان فرنجیه، رئیس جریان المرده به من اطمینان خاطر داد که هر تصمیمی بگیرم چه در وزارت رسانه بمانم و چه بروم، در کنار من است.

قرداحی گفت: در همین زمینه حزب‌الله احساس می‌کرد که موضع من حاکمیتی است بنابراین از من حمایت کرد و من از این بابت از حزب‌الله قدردانی می‌کنم و امیدوار بودم که موضع همه طرف‌ها حاکمیتی باشد.

وزیر سابق رسانه لبنان تأکید کرد که سفیر عربستان پاسخ «بشاره پطرس الراعی» اسقف مسیحیان مارونی لبنان را نداد و من به الراعی گفتم اگر تضمینی وجود داشته باشد مبنی بر اینکه استعفای من تأثیر مثبتی در روابط عربستان و لبنان ایجاد می‌کند، استعفا خواهم داد.

قرداحی روز جمعه گذشته رسماً از پست خود استعفا داد. وی در جریان یک نشست خبری گفت: نیازی نیست که یک بار دیگر داستان را از ابتدا تعریف کنم و یادآوری کنم که سخنانم درباره یمن را پیش از انتصاب در پست وزارت بیان کرده بودم.

بعد از استعفای «جورج قرداحی» وزیر رسانه لبنان تحت فشارهای داخلی و خارجی، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد، مسئله این است که عربستان سعودی باید به لبنان به عنوان یک کشور مستقل نگاه کند.

انتهای پیام
captcha