درخشش معلولین مصری در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4020431
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

درخشش معلولین مصری در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن

در دومین روز متوالی بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مصر، رقابت‌ها میان افراد با توانمندی‌های ویژه همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از الوفد، افراد دارای توانمندی‌های ویژه با برخورداری از اراده و پشتکار مثال‌زدنی در دومین روز از مسابقات بین‌المللی قرآن مصر به رقابت خود ادامه می‌دهند.

این رقابت‌ها از ویژگی‌های خاص و متمایزی برخوردار است و تنها به مهارت حفظ محدود نمی‌شود، بلکه، فراتر از آن مواردی مانند صوت، لحن و بیان قرآنی و همچنین موارد منحصربه‌فردی مانند حفظ بودن شماره صفحات و آیات نیز در این رقابت‌ها از افراد دارای توانمندی‌های ویژه بسیار دیده می‌شود؛ امری که در مسابقات عادی بسیاری از افراد قادر به حفظ آن نیستند.

درخشش افراد دارای توانمندی‌ها ویژه در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصر/ تصاویردرخشش افراد دارای توانمندی‌ها ویژه در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصر/ تصاویردرخشش افراد دارای توانمندی‌ها ویژه در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصر/ تصاویردرخشش افراد دارای توانمندی‌ها ویژه در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصر/ تصاویر

انتهای پیام
captcha