سفر بنت به امارات خنجری بر پشت ملت فلسطین است
کد خبر: 4020880
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
عضو حماس:

سفر بنت به امارات خنجری بر پشت ملت فلسطین است

یکی از فرماندهان حماس سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات را محکوم کرد و آن را خنجری کینه‌توزانه بر پشت ملت فلسطین دانست.  

اسماعیل رضوان

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، اسماعیل رضوان، دیروز 22 آذرماه در گفت‌وگو با المسیره گفت: حکومت امارات به وضعیت فجیعی از فروپاشی بی‌سابقه رسیده است و گمان می‌کند عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها تخت و تاج حاکمان این کشور را حفظ خواهد کرد.
 
رضوان با بیان اینکه سازشگران، توافقنامه‌های دفاع مشترک علیه ملت‌های منطقه به امضا رسانده‌اند، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی هرگز یک همسایه نخواهد بود.
 
نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه یکشنبه 21 آذرماه به امارات سفر کرد. این نخستین سفر رسمی وی به این کشور از زمان امضای توافقنامه خائنانه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سپتامبر 2020 با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا شمرده می‌شود.
 
بنت در این سفر با محمد بن زاید، حاکم ابوظبی دیدار و دو طرف درباره راه‌های همکاری در موضوعاتی مانند سرمایه‌گذاری، اقتصاد، تجارت و توسعه به‌ویژه در زمینه کشاورزی، امنیت غذایی، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های پیشرفته و سلامت گفت‌وگو کردند.
 
امارات و رژیم صهیونیستی از سال گذشته تاکنون چندین قرارداد تجاری در حوزه‌های گردشگری، هوانوردی، خدمات مالی و ... امضا کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha