مرحله نهایی آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4020918
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
همزمان با سراسر کشور؛

مرحله نهایی آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن در فارس برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری مرحله نهایی آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسویبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مرحله نهایی آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این آزمون در روز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون 11 شرکت‌کننده از استان فارس حضور دارند، افزود: این نفرات برگزیده مرحله استانی هستند که در مهرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار شد و این برگزیدگان از شهرستان‌های آباده، شیراز، استهبان، فسا و کازرون هستند.

مدیرکل اوقاف استان فارس با ذکر این نکته که منبع آزمون، تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی، سوره‌های «مؤمنون» و «نور» است، بیان کرد: این آزمون، شامل ۴۰ سؤال چهارگزینه‌ای و ۴ سؤال تشریحی است که در مجموع ۱۰۰ امتیاز را شامل می‌شود و دارای نمره منفی نیز است.

موسوی با یادآوری اینکه به گفته مسئولان برگزار کننده جوایز در مرحله کشوری در سال جاری نسبت به سال گذشته تا ۷۰ درصد افزایش یافته است، گفت: در مجموع در کل کشور نفرات اول تا پنجم لوح تقدیر و هدایایی به عنوان برگزیدگان این دوره از مسابقات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha