احداث 5 هزار متر درمانگاه در بیمارستان تأمین اجتماعی همدان
کد خبر: 4021635
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

احداث 5 هزار متر درمانگاه در بیمارستان تأمین اجتماعی همدان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان از احداث ۵ هزار متر درمانگاه عمومی و تخصصی در محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی خبر داد.

 بیمارستان تأمین اجتماعی همدانحسن عروتی موفق، مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی 256 تخت خوابی تعریف شده است و اکنون 172 تخت فعال دارد بنابراین برای اینکه بتوانیم به سمت نقطه تعریف شده پیش برویم باید از محوطه بیمارستان استفاده کرده و فضاهای جدیدی را احداث کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور مجوزهای لازم برای احداث 5 هزار متر درمانگاه در محوطه بیمارستان اخذ شده که پس از احداث درمانگاه جا به جا می‌شود و از فضای فعلی درمانگاه برای توسعه بیمارستان استفاده خواهیم کرد.

عروتی موفق با بیان اینکه هنوز اعتبار لازم برای این پروژه پیش‌بینی نشده است، افزود: این درمانگاه در سال 75 ساخته شده و استانداردهای لازم همچون تهویه برخوردار نیست و موجب تجمع مردم می‌شود بنابراین لازم است این فضا استاندارد شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی از بازسازی اورژانس بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و گفت: برای بازسازی و استانداردسازی این بیمارستان 17 میلیارد تومان اعتبار لازم بود که 7 میلیارد تومان آن را یک خیر ملایری تقبل کرد و 10 میلیارد تومان نیز از طریق سازمان تأمین اجتماعی تأمین شد که اکنون مناقصه آن در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha