برگزاری نشست‌های «ارائه الگوهای مشخص در وحدت حوزه و دانشگاه» در همدان
کد خبر: 4022004
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

برگزاری نشست‌های «ارائه الگوهای مشخص در وحدت حوزه و دانشگاه» در همدان

مدیر مرکز تعالی اداره تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری نشست‌های تخصصی در جهت نیل به هدف ارائه الگوهای مشخصی برای مسئله وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام علی شفیعی نجات مدیر مرکز تعالی اداره تبلیغات اسلامی استان همدانحجت‌الاسلام علی شفیعی نژاد، مدیر مرکز تعالی اداره تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 4 نشست با موضوع ارائه الگوهای مشخص در وحدت حوزه و دانشگاه روز دوشنبه 29 آذرماه امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دو نشست در خصوص مسئله تبیین مکتب امام خمینی(ره) و جایگاه ساختارهای حاکمیتی در این مکتب و جایگاه نهادهای مردمی و حلقه‌های میانی است. 2 نشست دیگر هم به‌مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود که یک نشست تخصصی برای اساتید دانشگاه و حوزه و یک نشست تخصصی برای طلاب و دانشجویان است.

شفیعی نژاد ابراز کرد: هدف از این نشست‌ها ارائه الگوهای مشخصی برای مسئله وحدت حوزه و دانشگاه است چراکه در فضای وحدت گفتمان‌های زیادی طی چند سال برگزار شده لکن الگویی که این وحدت را در عرصه بروز و ظهور محقق کند نداشتیم.

مدیر مرکز تعالی اداره تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: هدف این نشست‌ها ارائه الگوهای وحدت حوزه و دانشگاه در ساحت اساتید و دانشجویان و طلاب است.

انتهای پیام
captcha