حاج قاسم رؤیای تهدید راهبردی مقاومت برای رژیم صهیونیستی را به واقعیت مبدل کرد
کد خبر: 4022096
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
عضو شورای مرکزی حزب الله:

حاج قاسم رؤیای تهدید راهبردی مقاومت برای رژیم صهیونیستی را به واقعیت مبدل کرد

عضو شورای مرکزی حزب الله نقش حاج قاسم سلیمانی در رشد و ارتقای مقاومت لبنان را ستود و گفت او توانست رویای تهدید راهبردی مقاومت برای رژیم صهیونیستی را به واقعیت مبدل کند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله تأکید کرد که نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در رشد و توسعه توانمندی‌های مقاومت لبنان تعیین‌کننده بود و او توانست رؤیای تهدید راهبردی و موجودیتی برای رژیم صهیونیستی را به واقعیت تبدیل کند.

شیخ قاووق در نشست گفت‌وگوی فرهنگسرای امام خمینی (قدس سره) در شهر بنت جبیل بر تأکید کرد اسرائیل امروز در محاصره موشک‌هاست از سمتی که حساب آن را می‌کند و از سمتی که حساب آن را نمی‌کند.

او افزود: دروغ اشغالگری ایران نتوانسته به اهداف خود دست یابد و نتایج معکوس در سطح استراتژیک در منطقه به دنبال داشته است.

این مسئول حزب الله درباره انتخابات پیش روی کشورش نیز گفت: نبرد انتخاباتی ما( در لبنان) با سفارتخانه‌ها و نه با مزدوران آنهاست، زیرا آمریکا و مزدوران آن در منطقه و لبنان می‌خواهند و تلاش می‌کنند بحران در لبنان ادامه یابد تا از درد و رنج لبنانی‌ها برای دستیابی به دستاوردهای سیاسی سوء استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha