مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه خانواده شرکت گاز برگزار شد
کد خبر: 4022530
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه خانواده شرکت گاز برگزار شد

مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و همچنین سیزدهمین دوره مسابقات ویژه کارکنان و همسران اناث منطقه هشت عملیات انتقال گاز در تبریز برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و همچنین سیزدهمین دوره مسابقات ویژه کارکنان و همسران آنان در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز تبریز برگزار شد.
 
این دوره از مسابقات طی آیینی با حضور مدیر، مسئولان، کارکنان و جمع قرآنی منطقه ۸ عملیات تبریز متشکل از تمامی تاسیسات و مراکز بهره‌برداری برگزار شد و شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با هم به رقابت پرداختند.

در ابتدای مراسم فیروز خدایی، مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز تبریز، گفت: قرآن نقش تعیین‌کننده‌ای در مسئولیت‌پذیری دارد، بی‌شک انس با قرآن و بکارگیری دستورات کتاب الهی در فعالیت‌های روزمره موجبات موفقیت در کار و تقویت کننده روحیه معنوی و ایثار کارکنان می‌شود.

خدایی برگزاری مسابقات قرآن را بهترین فرصت برای آشنایی خانواده‌ها با آموزه‌های قرآنی دانست و عمل به مفاهیم قرآن را ارزشمند توصیف کرد و افزود: قرائت قرآن و عمل به آموزه‌های قرآنی یکی از ارزشمندترین عبادات است که ائمه اطهار(ع) نسبت به این مسئله بسیار تاکید کرده‌اند.

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز به وقفه دوساله در برگزاری حضوری مسابقات با توجه به شرایط کرونایی اشاره و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ۲۲۷ نفر از متسابقان شرکت کردند که از این تعداد ۸۱ نفر کارکنان مرد، ۱۴ نفر کارکنان زن، ۶۲ نفر همسران کارکنان و ۷۰ نفر نیز فرزندان کارکنان را به خود اختصاص داده است.
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه خانواده شرکت گاز در تبریز برگزار شد
همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات، کودکان حاضر در محل فرصت یافتند با شرکت در مسابقه نقاشی هنر خود را در معرض نمایش قرار دهند.
 
نفرات منتخب هر رشته در مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان و همسران منطقه هشت عملیات انتقال گاز، علاوه بر دریافت جوایز ارزنده به عنوان نمایندگان منطقه، به مرحله سراسری راه خواهند یافت.
 
در مراسم افتتاحیه از فعالان و برترین‌های قرآنی منطقه هشت عملیات انتقال گاز، تجلیل شد.
انتهای پیام
captcha