اعلام فراخوان رویداد ملی پیمانکاری خلاق فرهنگی
کد خبر: 4022752
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

اعلام فراخوان رویداد ملی پیمانکاری خلاق فرهنگی

رویداد پیمانکاری خلاق فرهنگی با هدف شناسایی ایده‌ها و ظرفیت‌های خلاقانه برای اجرای پروژه‌های فرهنگی و قرآنی از سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اعلام شد.

رویداد کاریزمَنبه گزارش ایکنا، فراخوان رویداد ملی ایده‌پردازی و ظرفیت‌شناسی کاریزمَن با موضوع پیمانکاریِ خلاق فرهنگی از سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اعلام شد.

مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به منظور دستیابی به ایده‌ها و ظرفیت‌های مجریان و پیمانکاران فرهنگی که با روش‌های خلاقانه می‌توانند نیازها و پروژه‌های فرهنگی و قرآنی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و عمومی را برطرف سازند، رویداد پیمانکاری خلاق فرهنگی را برگزار می‌کند.

متقاضیان و کسانی که ایده و توان اجرای پروژه‌های فرهنگی و قرآنی دستگاه‌ها را دارند، می‌توانند ایده‌ها و ظرفیت‌های خلاقانه خود را برای رقابت و گزینش به این رویداد ارسال کنند. علاقه‌مندان برای ارسال ایده می‌توانند به نشانی اینترنتی http://kariznegar.ir/kariznegar/16 مراجعه کنند.

از مزایای شرکت در این رویداد می‌توان به پذیرش و حمایت از ایده‌های برتر در شتابدهنده سه‌دال و پذیرش ظرفیت‌های برتر در شبکه ملی فناوران فرهنگی اشاره کرد.

مهلت ارسال ایده تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ تعیین شده و در پایان به منتخبان جوایز نقدی نیز اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha