حمایت از ایده‌پردازی محصولات قرآنی در رویداد کاریزمن 7
کد خبر: 4024141
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

حمایت از ایده‌پردازی محصولات قرآنی در رویداد کاریزمن 7

رویداد ایده‌پردازی محصولات قرآنی با همکاری چندین نهاد قرآنی در اصفهان با هدف شناسایی ایده‌های شایسته در حوزه محصولات قرآنی و حمایت‌ از آن‌ها برگزار می‌شود.

کاریزمن 7به گزارش ایکنا، رویداد ایده‌پردازی محصولات قرآنی با عنوان کاریزمن 7 از سوی خانه فناوری‌های فرهنگی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ هنری جامعة‌القرآن الکریم و اهل بیت(ع) اصفهان، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان، دارالقرآن‌‌الکریم اصفهان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اداره امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارالقرآن بسیج ناحیه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف دستیابی به راه‌های خلاقانه همراه فعالیت‌های فرهنگی با هدف کسب درآمد برگزار و به برگزیدگان هدایای نقدی اعطا می‌شود و علاوه بر آن محصول برتر نیز مورد حمایت برای تولید، قرار می‌گیرد.

در این رویداد، ایده‌های برتر و شایسته در حوزه محصولات قرآنی برگزیده و در قالب‌های اداری، خدماتی، علمی و معنوی از آن‌ها حمایت می‌شود. تولید محصولاتی در این رویداد مورد توجه هستند که بتوانند در فرایند رشد و توسعه فرهنگ قرآن به جامعه کمک کنند. به عنوان مثال محصولات دیداری، شنیداری، نمایشی، اسباب‌بازی، هنری، تشریفات، هدایا و سوغات، کمک‌آموزشی، فراغتی، ارتباطی، کاربردی، صنایع دستی و تزیینات می‌تواند فرصتی برای ایده نوآورانه باشد.

علاقه‌مندان تا بیستم دی‌ماه به منظور ارسال ایده از طریق نشانی اینترنتی https://kariznegar.ir/karizman/27  مهلت دارند.

انتهای پیام
captcha