اقامه نماز جمعه فلسطینیان در مقابل مقر صلیب سرخ در غزه
کد خبر: 4023193
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

اقامه نماز جمعه فلسطینیان در مقابل مقر صلیب سرخ در غزه

صدها فلسطینی امروز جمعه در همبستگی با زنان و مردان اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، در مقابل مقر صلیب سرخ در شهر غزه نماز جمعه را اقامه کردند.  

نماز جمعه فلسطینیان در مقابل مقر صلیب سرخ در غزه

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی معاً، فلسطینیان پس از اقامه نماز جمعه در مقابل مقر صلیب سرخ در غزه، به دعوت نیروهای ملی و اسلامی فلسطین، تظاهراتی در محکومیت سرکوب و شکنجه اسرای زن فلسطینی و همبستگی با اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، برپا کردند.
 
عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در این مراسم تأکید کرد: همبستگی فلسطینیان قدس اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه با اسرای زن فلسطینی بیانگر محوریت موضوع این اسرا است و اینکه این مسئله از اولویت مهمی برخوردار است و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.
 
القانوع افزود: امروز جمعه خشم برای یاری اسرای فلسطینی و حمایت از پایداری آنها است و مقاومت ملت ما تشدید خواهد شد و متوقف نمی‌شود تا زمانی که دشمن صهیونیستی بفهمد اسرای ما خط قرمز ما محسوب می‌شوند و از رفتار وحشیانه خود علیه این اسرا دست بردارد.
 
وی در پایان تصریح کرد که ملت فلسطین در برابر تعرض رژیم اشغالگر صهیونیستی به اسرای زن فلسطینی هرگز سکوت نخواهد کرد و به زودی به خروش درخواهد آمد.
 
انتهای پیام
captcha