حماس تداوم آزار زندانیان زن در زندان‌های صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر: 4022123
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸

حماس تداوم آزار زندانیان زن در زندان‌های صهیونیستی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار بیانیه‌ای ادامه آزار زندانیان زن فلسطینی توسط اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حماس، فوزی برهوم، سخنگوی حماس با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، تداوم آزار زندانیان زن در زندان‌های رژیم صهیونیستی را جنایت دیگری از سوی این رژیم دانست که باید آن را به سابقۀ جنایات و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه زندانیان فلسطینی افزود.

وی در ادامه پیگیری و اعتراض به این تجاوزات را مستلزم تشکیل پرونده مؤثر و قوی برای حمایت از حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌های دشمن دانست و این عمل را تداوم مبارزه و ابزاری برای اعمال فشار بر اشغالگران به منظور پایان دادن به این رنج توصیف کرد.

برهوم با بیان اینکه زندانیان فلسطینی در نبرد با اداره زندان‌ها در رژیم صهیونیستی تنها نخواهند بود و ما اجازه نمی‌دهیم تا آن‌ها را منزوی کنند، تأکید کرد: ملت ما به همراه نیروهای سرزندۀ خود در کنار زندانیان خواهد بود.

وی، مسئولیت هر اقدام علیه زندانیان را متوجه مدیریت زندان‌ها در رژیم صهیونیستی دانست.

سخنگوی حماس در ادامه از نهادهای حقوق بشری، سازمان‌های بشردوستانه و جامعه جهانی خواست سکوت را کنار گذاشته و به مسئولیت خود برای رسیدگی به تجاوزات پیوسته صهیونیست‌ها به مردم ما و زندانیان زن و مرد در زندان‌های رژیم صهیونیستی عمل کنند و جنایتکاران را برای این اعمال خود بازخواست کنند.

انتهای پیام
captcha