نشست «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» در ایتالیا برگزار می‌شود
کد خبر: 4025024
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
به مناسبت دومین سالگرد سردار؛

نشست «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» در ایتالیا برگزار می‌شود

نشست تخصصی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نشست «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» در ایتالیا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، این وبینار با عنوان «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» فردا یکشنبه دوم ژانویه برابر با 12 دی ماه ساعت 19 به وقت ایتالیا و 21:30 دقیقه به وقت تهران با پخش مستقیم از فیس‌بوک و یوتیوب برگزار می‌شود.

مرکز مطالعات بین‌المللی خانه دانایی، انجمن فرهنگی منتظران منجی، انتشارات عرفان و مرکز مقاومت بسیج و امور ایثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری این نشست همکاری خواهند داشت و ریاست جلسه بر عهده «فابیو د مایو» خواهد بود.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا؛ سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مارکو گیزتّی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل ژئوپلیتیک، آلبرتو پالادینو گزارشگر و هانیه ترکیان استاد و محقق اسلام‌شناس در این وبینار سخنرانی می‌کنند.

همچنین به همین مناسبت رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا،  نمایشگاه عکسی شامل 46 قطعه عکس و ویدئوی قرائتِ وصیت‌نامه سردار دل‌ها توسط فرزندان ایشان را در درگاه  اینترنتی خود که اختصاص به برگزاری نمایشگاه‌های برخط  دارد به نام «قهرمانان هرگز نمی‌میرند»  به نشانی «https://www.irancultura.it/iranart/in-memoria-di-un-eroe/» برگزار می‌کند.

نشست «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» در ایتالیا برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha