هشتگ سردار سلیمانی ترند کشورهای عربی شد
کد خبر: 4024872
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

هشتگ سردار سلیمانی ترند کشورهای عربی شد

کاربران فضای مجازی در کشورهای عربی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، هشتگ‌هایی را در بزرگداشت این سردار شهید ترند کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم عربی، دو سال پیش در چنین روزهایی (در روز جمعه 12 دی 1399)، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حاج ابومهدی المهندس و تعدادی از یارانشان در حمله هواپیماهای آمریکایی در نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد به دستور رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ به طور ناجوانمردانه ترور شدند. 

قرار است سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، دوشنبه آینده به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس سخنرانی کند.

به همین مناسبت، حسین حاج حسن، رئیس مجلس بعلبک گفت: شهادت رهبران پیروزی، عزم و اراده ما را در خط مقاومت افزایش می‌دهد.

حاج حسن، تأکید کرد: شهادت دو رهبر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنها جز افزایش عزم و اراده ما برای مستکبرین ثمری نخواهد داشت. شهادت آنها گواه این است که عزم و اراده محور مقاومت بیشتر می‌شود.

وی در پایان گفت: هر چقدر فشارها زیاد شود گزینه عادی‌سازی همچنان گزینه ذلت و خفت است و گزینه مقاومت انتخاب درستی است که ملت را به پیروزی می رساند.

در دومین سالگرد شهادت  این سرداران، کاربران فضای مجازی هشتگ ما قاسم هستیم (#نحن_قاسم) را ترند کردند. 

به همین مناسبت کاربران عرب هشتگ‌هایی را در گرامیداشت یاد شهید سلیمانی ترند کردند.  فاطمه ای بی وی فعال لبنانی در توئیتی نوشت: بهترین راه برای تربیت فرزندان  شجاع این است که آنها را با شخصیت #قاسم_سلیمانی آشنا کنیم.

همچنین فعال فلسطینی مهران نازیر در توئیتی نوشت: ما آنقدر جذب این دنیا شده‌ایم که گاهی فراموش می‌‌کنیم این دنیا فقط یک راه است نه یک مقصد. خدایا، این دنیا را بزرگترین دغدغه ما نکن. وی هشتگ ما به یاد داریم (#نحن نتذكر) و ما قاسم هستیم را به اشتراک گذاشت. 

 فعال لبنانی ابوعلی در توییتی با هشتگ ما قاسم هستیم در وصف شهید قاسم سلیمانی نوشت که او در راه جهاد به خطرات اهمیتی نمی‌داد. 

 فعال  توئیتری عراقی، فاطمه الحسینی با هشتگ ما قاسم هستیم نوشت: درود بر مهمان ما که در دیار ما به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha