دوره‌های تخصصی مدرسه دانشجویی نسل توحیدی در زمستان ۱۴۰۰
کد خبر: 4026464
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

دوره‌های تخصصی مدرسه دانشجویی نسل توحیدی در زمستان ۱۴۰۰

دوره‌های آموزش تخصصی گوناگونی از سوی مدرسه نسل توحیدی در ترم زمستان ۱۴۰۰ در راستای توانمندسازی نخبگانی خانواده، فرزندآوری و تربیت فرزند برگزار می‌شود.

مدرسه نسل توحیدیبه گزارش ایکنا، مدرسه نسل توحیدی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران، دوره‌های آموزش تخصصی مختلفی را در ترم زمستان 1400 در راستای توانمندسازی نخبگانی خانواده، فرزندآوری و تربیت فرزند برگزار می‌کند که در این مطلب نگاهی به این دوره‌ها می‌اندازیم.

این دوره‌ها با محوریت منظومه رشد و خانواده قرآنی همراه با بهره‌مندی از ارائه متخصصان پزشکی و سلامت برگزار می‌شوند. ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت ویژه مادران، خانواده‌ها، جمعیت مامایی، پزشکان متخصص و کادر درمان، مشاوران، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به مربیگری به صورت حضوری، آنلاین و آفلاین از ویژگی‌های این دوره‌هاست.

از جمله این دوره‌ها می‌توان به دوره‌ «شکوفایی نسل طیب» ویژه جمعیت مامایی و متخصصان با هدف ارتقای ظرفیت نسل به وسیله آماده‌سازی زوجین، جلوگیری از اضطراب‌های پیش از بارداری و آماده‌سازی برای تربیت و ارتقای معنویت زوجین، دوره ظرفیت‌سازی و ارتقای روابط همسران ویژه مشاوران، خانواده‌ها، مبلغان و فعالان آموزشی، دوره متخصصان ناباروری نسل توحیدی ویژه متخصصان ناباروری، متخصصان زنان و کادر درمان با هدف توانمندسازی متخصصان در فرزنددارکردن زوجین، جلوگیری از خطرات احتمالی در تولد فرزندان و صالح‌تر شدن هر چه بیشتر فرزندان در آینده، دوره «آموزش متخصصان توانمندسازی مادران» ویژه جامعه مامایی، کادر درمان و متخصصان زنان با هدف توانمندسازی متخصصان زنان برای تولد فرزند صالح و ارتقای سبک زندگی توحیدی برای تولد فرزند صالح و دوره «مشاوره و برنامه‌ریزی رشد مادران» ویژه والدین اهل علم، مربیان و مبلغان با هدف توانمندسازی زوجین برای تربیت فرزند صالح، ارتقای سبک زندگی توحیدی برای فرزند صالح‌تر و آموزش‌های لازم بارداری و سلامت مادی و معنوی اشاره کرد.

دوره «تربیت دوران شیرخوارگی ویژه والدین اهل علم، مربیان و مبلغان، دوره «تربیت مربی مهد کودک و پرستار کودک» با هدف آموزش‌های لازم دوره شیرخوارگی، دوره «تربیت مربی پیش دبستان» ویژه والدین، مربیان و مبلغان و دوره‌های فعالان حوزه خانواده و جمعیت ویژه فعالان فرهنگی و مبلغان با هدف آموزش اصول ترغیب مؤثر بری فرزندآوری و پرورش کارایی مربیان حوزه جمعیت برخی دیگر از دوره‌های این مدرسه هستند.

امکان ثبت‌نام در هر یک از دوره‌ها به صورت رایگان همراه با ارائه مدرک معتبر آموزشی فراهم است. ترم اول بر اساس سرفصل‌های مشترک ارائه می‌شود و انتخاب گرایش از ترم دوم صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند تا پایان دی‌ماه به نشانی www.NasleTohidi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha