شهید سلیمانی بذر فداکاری را برای وطن و بشریت کاشت
کد خبر: 4026805
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
بشار اسد:

شهید سلیمانی بذر فداکاری را برای وطن و بشریت کاشت

رئیس‌جمهور سوریه در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نقش کلیدی این شهید بزرگوار در مبارزه با دشمن، تأکید کرد: این شهید بذر فداکاری و جان‌فشانی را برای وطن و بشریت کاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، بشار اسد در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پیامی منتشر و تأکید کرد: شهید قاسم سلیمانی در جریان هر مأموریتی، برای نابودی راهبرد اساسی آمریکا که تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی است، تلاش کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی، خطری برای منافع واشنگتن و هم‌پیمانانش در منطقه بود، تأکید کرد: شهید سلیمانی به آنچه می‌گفت، عمل می‌کرد.

رئیس‌جمهور سوریه با تأکید بر اینکه دشمنان از خطر شهید سلیمانی نسبت به طرح‌های مجرمانه خود آگاه شدند، خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس  اساس مقابله با دشمنان بودند.

در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی برخی از تحلیلگران از سکوت مقامات سوری در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار تعجب کرده بودند و برخی نیز آن را به معنای فاصله گرفتن سوریه از ایران تفسیر کردند، سخنان امروز رئیس‌جمهور سوریه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، بی‌پایه بودن این تحلیل‌ها را به خوبی نمایان کرد.

انتهای پیام
captcha