بررسی آخرین تحولات فلسطین در دیدار هنیه با امیرعبداللهیان
کد خبر: 4027974
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

بررسی آخرین تحولات فلسطین در دیدار هنیه با امیرعبداللهیان

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد با وزیر خارجه ایران درباره آخرین تحولات فلسطین و اوضاع منطقه رایزنی کرده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه العالم پس از دیدار با امیرعبدالهیان گفت: در دیدار با وزیر امور خارجه ایران تحولات فلسطین مورد بررسی قرار گرفت، با وی درباره نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسئله و ملت فلسطین گفتگو کردیم.

وی افزود: وزیر خارجه ایران را در جریان فضای مثبت مربوط به تماس‌ها و تعامل تهران با کشورهای عربی قرار دادیم.

هنیه ادامه داد: ما در حماس از همه گرایش‌ها برای بررسی وضعیت منطقه و محدود کردن نفوذ اسرائیل استقبال می‌کنیم. روابط ایران و نیروهای مقاومت مستحکم است و با وزیر خارجه ایران، راه‌های تقویت روابط دوجانبه را بررسی کردیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به مبارزه اسرای فلسطینی برای رهایی از بند اشغالگران، گفت: نبرد «شکم‌های خالی» یکی از نمادهای درگیری با دشمن اشغالگر بود که با آن بر دشمن پیروز شدند.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی مسئول هر آسیبی است که بر سر «محمد ابوحمید» اسیر فلسطینی بیاید، افزود: برای پایان دادن به مشکلات اسرای خود در زندان های اشغالگران صهیونیستی آماده هر خطری هستیم.

ناصر ابوحمید، اسیر فلسطینی که هم اکنون در بند رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، درحال حاضر از وضعیت جسمانی وخیمی رنج می‌برد. وی به داروی سرطان و معالجه فوری نیاز دارد.

انتهای پیام
captcha