کد خبر: 4028993
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

ضرورت آمادگی‌ مسئولان و بخش درمانی استان در مقابله با پیک احتمالی کرونا

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه آمادگی‌های درمانی در عین حال نباید فراموش شود ابراز کرد: در صورت رویارویی با پیک احتمالی باید همه مسئولان و کادر درمان استان آمادگی لازم را داشته باشند.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات اعضای این ستاد، اظهار کرد: علی‌رغم سرعت عمل اومیکرون، در خراسان رضوی از شرایط خوبی برخوردار هستیم و باید به درگاه خداوند متعال شکرگذار باشیم.

وی  با تاکید بر اینکه کنترل اصناف و ادارات باید تداوم داشته باشد، افزود: حتما باید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی در اصناف و ادارات، اطمینان حاصل شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کنترل حمل و نقل عمومی از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تأکید است، بیان کرد: در صورت وجود اشکالات احتمالی در ورودی‌های استان اعم از زمینی و هوایی، این موارد برطرف شود.

نظری با تاکید بر ضرورت کنترل اقامتگاه‌های استان و رعایت بهداشت عمومی و فردی، خواستار شد: فرمانداران استان به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌ها این موضوعات را مد نظر قرار دهند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: آمادگی‌های درمانی در عین حال نباید فراموش شود. همچنین در صورت رویارویی با پیک احتمالی باید همه مسئولان آمادگی لازم را داشته باشند.

وی به تصمیمات و تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا، بخش‌های آموزشی نظیر آموزش و پرورش و دانشگاه در سطح استان به طور کلی باید حضوری تشکیل شود.

انتهای پیام
captcha