برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود
کد خبر: 4029479
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

نرم‌افزار منادی بالقرآن به منظور برنامه‌ریزی کامل معنوی کاربر تولید شده و او می‌تواند برنامه‌ای جامع را برای مطالعه قرآن دریافت کند و به مطالعه روایات یا قرائت دعا به دلخواه خود بپردازد.

به گزارش ایکنا، نرم‌افزار منادی بالقرآن حاصل تعامل سه‌ساله تیم محتوا و تیم نرم‌افزار گروه نقطه آغاز است که به منظور ارتقای معنوی جامعه، برنامه‌ریزی کامل معنوی یک انسان مسلمان را سامان می‌دهد.

کاربر در این برنامه می‌تواند برای خود برنامه‌ریزی کند تا به مطالعه قرآن و روایات یا دعاخوانی بپردازد. همچنین از امکانات جانبی بسیار نرم‌افزار بهره می‌برد و خود را به قرآن و روایت اهل بیت(ع) به‌ عنوان دو ثقل به یادگار مانده از رسول الله(ص) هرچه بیشتر نزدیک می‌کند.

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نرم‌افزار برنامه‌ریزی برای مطالعه قرآن است. در این مورد کاربر می‌تواند هم از برنامه‌های پیشنهادی سرور بهره‌مند شود و هم خودش برنامه‌ریزی کند. در برنامه‌ریزی قرآن کاربر می‌تواند کل یا قسمتی از قرآن را انتخاب و سپس بازه زمانی برنامه خود را تعیین و بعد میزان مطالعه خود را در هر‌ مرتبه و نیز آل برنامه را مشخص کند. بعد از انجام برنامه‌ریزی، نرم‌افزار سر وقت معین به کاربر هشدار می‌دهد و صفحه مورد نظر قرآن را و میزان مطالعه کاربر را رصد می‌کند. بدین ترتیب کاربر بعد از دوره زمانی کوتاهی، موفق به ختم قرآن یا قسمتی از قرآن می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار، برنامه‌ریزی برای دعاخوانی است. در این قسمت کاربر می‌تواند ادعیه مورد نظر خود را بدون برنامه‌ریزی قبلی مطالعه و نیز از برنامه‌های سرور در زمینه دعاخوانی استفاده و خودش برنامه‌ریزی کند. به عنوان مثال کاربر می‌تواند تعیین کند که هر صبح جمعه نرم‌افزار متن دعای ندبه را برای او بیاورد و با صدای مداح انتخاب‌شده پخش کند و این کار را تا پایان دوره زمانی مورد نظر انجام دهد.

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

برنامه مطالعه روایات، دیگر قابلیت این نرم‌افزار است. در این قسمت از سمت سرور، بسته‌های محتوایی حاوی روایات اهل بیت(ع) در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که با تأیید کاربر به برنامه تبدیل و در هر روز یک روایت به همراه ترجمه و منبع آن از آن بسته در ساعت مورد نظر به کاربر نمایش داده می‌شود.

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

گزارش‌گیری پیشرفته نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است. در این بخش کاربر در تمامی قسمت‌های فوق می‌تواند گزارش عملکرد خود را در برنامه‌ریزی‌های مختلف ببیند و نمره کار خود را دریافت کند. ارائه گزارشها به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و گزارش کلی صورت می‌گیرد و کاربر از نحوه عملکرد خود در اجرای برنامه‌های مختلف آگاه می‌شود و برنامه‌ریزی‌های آینده را با دقت بیشتر انجام خواهد داد.

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار، صفحه نمایش مصحف پیشرفته است. در قسمت نمایش مصحف، متن قرآن با کاربری آسان و سریع در دسترس کاربر قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند مطابق با سلیقه خود فونت و رنگ متن قرآن، رنگ ترجمه‌ها و مترجم را تغییر دهد.

این نرم‌افزار قابلیت‌های دیگری از جمله دریافت پیام‌های معارفی قرآنی دارد و در این قسمت کاربر در دوره‌های زمانی متناوب از پیام‌های کوتاه معارفی و نیز کتابچه‌های معارفی موضوعی، که آنها را تیم محتوایی ارائه کرده است، بهره‌مند می‌شود.

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

مسابقه و خودآزمایی قابلیت دیگری است که این نرم‌افزار به کاربر ارائه می‌دهد. با توجه به محتوای غنی ارائه‌شده در نرم‌افزار، کاربر می‌تواند خود را محک‌ بزند و با انجام خودآزمایی‌های مختلف در برنامه، میزان بهره‌مندی خود از معارف قرآن و روایی را بسنجد.

همچنین براساس محتوای ارائه‌شده در نرم‌افزار، مسابقاتی برگزار می‌شود که کاربر بعد از انجام آزمون و بر اساس نمره‌اش، در فهرست قرعه‌کشی مسابقه قرار می‌گیرد و از جوایز آن بهره‌مند می‌شود.

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

سایر امکانات این نرم‌افزار شامل جستجو‌های دقیق قرآنی، امکان یادداشت‌گذاری پیشرفته، امکان دانلود و پخش صوت قاریان مختلف با سرعت بالا و رایگان، امکان دانلود و پخش ادعیه مختلف با صدای مداحان مختلف با سرعت بالا و رایگان، امکان دانلود و نمایش کتب روایی تفسیری مختلف به صورت رایگان، امکان مشارکت در طرح‌های عمومی معنوی از قبیل ختم قرآن یا خواندن ادعیه و نیز تقویم پویای شمسی، قمری و میلادی است که به صورت اتوماتیک روز‌های ماه قمری را تصحیح می‌کند، به طوری که نیازی به به‌روز کردن نرم‌افزار بعد از هر ماه رمضان نیست.

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

اذان‌گوی حرفه‌ای با ظاهر گرافیکی هنرمندانه، بیدارباش حرفه‌ای با کاربری ساده، امکان بازیابی اطلاعات، برنامه‌ها، یادداشت‌گذاری، به اشتراک‌گذاری برنامه به صورت ارسال لینک دانلود نرم‌افزار از طرق مختلف، دسته‌بندی کاربران بر اساس اطلاعات ثبت‌نام و ارسال متناسب محتوای قرآنی و روایی به آن‌ها توسط سرور، پشتیبانی دائم از نرم‌افزار و ارائه آپدیت‌های دوره‌ای و امکان ارسال پیشنهادها از سمت کاربر به سرور که بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با تعامل سازنده با کاربر همراه خواهد بود از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزارند.

برنامه‌ریزی جامع مطالعه قرآن با نرم‌افزار «منادی بالقرآن» + دانلود

همچنین نرم‌افزار منادی بالقرآن طرح ویژه‌ای را برای سازمان‌ها، مؤسسات و مراکز فرهنگی قرآنی کشور دارد تا از بستر منادی با کاربران و اعضای خود تعاملی فرهنگی و معنوی برقرار کنند؛ به این صورت که به نماینده هر مؤسسه یک پنل مدیریت در سامانه تحت وب منادی اختصاص پیدا می‌کند تا بتواند با کاربران آن مؤسسه ارتباط برقرار کند.


دانلود نرم‌افزار قرآنی منادی بالقرآن

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۶
0
0
سلام برنامه بسیار خوبی منادی بالقرآن فقط یک مشکلی که داره وارد کارتSDنمیشه شماروبه اباالفضل العباس قسم میدم رسیدگی کنید
captcha