برگزاری مسابقه قرآن در دانشگاه خاورمیانه اردن
کد خبر: 4029805
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

برگزاری مسابقه قرآن در دانشگاه خاورمیانه اردن

سومین دوره مسابقه قرآنی «قاری دانشگاه» به همت دانشکده ادبیات و علوم تربیتی دانشگاه خاورمیانه(الشرق الاوسط) اردن در این دانشگاه آغاز شده است.

برگزاری مسابقه قرآن در دانشگاه خاورمیانه اردنبه گزارش ایکنا؛ به نقل از «الدستور»، این مسابقات با هدف کشف استعداد‌های دانشجویی در تلاوت و تجوید و معرفی صاحبان تلاوت‌های زیبا، قابل قبول و دارای قدرت نفوذ در دل و جان مردم برگزار شده است و برترین‌های آن نمایندگان دانشگاه خاورمیانه در مسابقات داخلی و بین‌المللی خواهند بود.

در این مسابقات 20 دانشجوی دختر و پسر در مقاطع و گرایش‌های تحصیلی مختلف شرکت کرده‌اند و محمد العرمان و زکی العوضی از دانشکده ادبیات و علوم تربیتی دانشگاه خاورمیانه و محمد یوسف از وزارت آموزش و پروش این کشور بر رقابت‌ها نظارت دارند.

شرکت‌کنندگان این رقابت از نظر حسن صوت، رعایت احکام قرائت و تجوید و حسن ادا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برترین‌ها طی مراسمی در آغاز ترم دوم دانشگاهی امسال تجلیل می‌شوند و تقدیرنامه‌هایی دریافت خواهند کرد.

دانشگاه خاورمیانه(الشرق الاوسط) از دانشگاه‌های غیرانتفاعی اردن است که در 30 ژوئن سال 2005 تأسیس شد و در طول 17 سال فعالیت خود، رشته‌های آکادمیک را به زبان عربی و انگلیسی آموزش داده است.

انتهای پیام
captcha