اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی برتر در اجرای اسناد منشور توسعه تعیین شد + صوت
کد خبر: 4031268
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی برتر در اجرای اسناد منشور توسعه تعیین شد + صوت

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب استان‌ها، استان‌های برتر در اجرای برنامه‌های آموزشی، تبلیغی و اسناد راهبری تعیین شدند.

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترتمحمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: به منظور تشویق و ترغیب تمامی استان‌ها در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و ایجاد انگیزه در سایر استان‌ها برای اجرای طرح‌های آینده، استان‌های برتر (اتحادیه، مؤسسات برتر و فعال استان) در اجرای تفاهم‌نامه چهار موضوع اسناد راهبردی سه‌گانه و برنامه‌های تبلیغی و آموزشی معرفی شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس، استان گلستان در اجرای برنامه‌های راهبردی سه‌گانه و اجرای برنامه‌های حمایتی از جمله تولیدات فضای مجازی و آثار مکتوب در بین 31 استان، رتبه نخست را کسب کرد و استان‌های کردستان و هرمزگان مشترکاً رتبه دوم را از آن خود کردند.

انجم‌شعاع اضافه کرد: استان‌های اردبیل و اصفهان مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند و استان‌های خراسان شمالی و ایلام و مرکزی مشترکاً رتبه چهارم را به دست آوردند و سیستان و بلوچستان و لرستان توانستند به صورت مشترک مقام پنجم را در اجرای مطلوب اسناد و اعتبارات واگذاری سال 1400 در میان استان‌ها کسب کنند.

کد

مدیرعامل اتحادیه کشوری بیان کرد: شاخص‌های امتیازدهی استان‌های برتر عبارتند از کیفیت و کمیت آثار ارسال شده در حوزه‌های فضای مجازی، تعداد دوره‌های آموزش عمومی برگزار شده منطبق با مستندات ارسالی استان‌ها، کیفیت برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و مستندات ارسالی و برپایی تمامی دوره‌های خواسته شده طبق دستورالعمل اجرایی، کیفیت و کمیت برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران منطبق با دستورالعمل اجرایی و مستندات ارسالی استان‌ها، ارسال به موقع و منظم گزارش عملکرد و مستندات مالی و تکمیل منظم و دقیق فایل‌های خواسته‌ شده و بررسی عملکرد کلی با توجه به محرومیت استان است.

وی ادامه داد: شاخص انتخاب مؤسسات برتر استان‌‌ها عبارتند از میزان فعالیت در حوزه فضای مجازی و تأثیر در عملکرد کلی استان، کیفیت مطلوب آثار ارسال شده در حوزه‌های فضای مجازی، فعالیت در برگزاری دوره‌های آموزش عمومی در زمان شیوع کرونا با توجه به گزارش دریافتی از استان‌ها و فعالیت در برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران با توجه به ظرفیت‌های مؤسسه.

استان‌های برتر

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه لوح تکریم جهت استان‌ها برتر از سوی اتحادیه کشوری اعطا شد، اظهار کرد: در پایان سال جاری از استان‌هایی که در اجرای مطلوب سند طرح ملی حفظ و اجرای دوره‌های توانمندسازی حفظ استان‌ها برتر بودند بر مبنای شاخص های تعیین شده معرفی خواهند شد.  

ندا عباسی

انتهای پیام
captcha