حضور شش هزار خادم حرم حضرت معصومه(س) در دوره‌های آموزشی
کد خبر: 4032350
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
در ۹ ماهه نخست امسال؛

حضور شش هزار خادم حرم حضرت معصومه(س) در دوره‌های آموزشی

رئیس اداره آموزش آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه شش هزار خادم آستان مقدس در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کرده‌اند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی به‌منظور افزایش کارآمدی و سطح توانمندی خادمان آستان مقدس در دستور کار اداره آموزش قرار دارد تا خدمات با کیفیت‌تری به زائران ارائه شود.

حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری، رئیس اداره آموزش آستان مقدس بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری، رئیس اداره آموزش آستان مقدس بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: اداره آموزش آستان مقدس در سال ۱۴۰۰ طیف وسیعی از آموزش‌های عمومی و تخصصی را به‌منظور افزایش کارآمدی و سطح توانمندی خادمان این آستان مقدس برای خادمان رسمی و افتخاری به‌صورت حضوری و غیرحضوری ارائه کرده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دوره‌های آموزشی، ادامه داد: در این دوره زمانی توسعه کمی و کیفی آموزش‌ها، تشخیص نیازهای آموزشی، ارائه آموزش‌های مجازی و حضوری، تولید محتوای آموزشی رسانه‌ای، ایجاد تنوع در قالب‌های برگزاری و سبک ارزشیابی دوره‌ها، اهتمام به کارآمدی محتوای آموزشی از مهمترین اقدامات اداره آموزش آستان مقدس بانوی کرامت بوده است.

رئیس اداره آموزش حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: همچنین ایجاد فرصت برای بهره‌مندی از ظرفیت نخبگانی داخلی آستان مقدس، فعال‌سازی گروه‌های علمی با حضور کارشناسان مجرب، تدوین آیین‌نامه‌ها و ارزیابی تجربه‌نگاری‌ها، تلاش برای توسعه آموزش‌های خادمان افتخاری، تلاش برای توسعه آموزش‌های ویژه خانواده‌های خادمان نیز در این مدت انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از شش هزار نفر در دوره‌های خادمان رسمی و افتخاری حضور یافته و از این دوره‌ها بهره‌مند شده‌اند، گفت: در ۹ ماهه نخست امسال برای خادمان رسمی و قراردادی حرم مطهر بانوی کرامت ۲۷ دوره حضوری عمومی و تخصصی برگزار شده است که در مجموع ۲۷۱ ساعت آموزشی بوده است.

غفاری افزود: همچنین در ۹ ماهه نخست امسال برای خادمان رسمی و قراردادی حرم مطهر ۱۳ دوره آموزشی غیرحضوری نیز برگزار شده است که در قالب ۱۴۹ کلیپ آموزشی در اختیار خادمان قرار گرفته و ۱۰۳ ساعت آموزشی محسوب شده است.

وی با اشاره به حضور خادمان افتخاری در حرم مطهر بانوی کرامت و لزوم ارائه آموزش‌های لازم برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی آنها، یادآور شد: در ۹ ماهه نخست امسال، هشت دوره آموزشی حضوری شامل دو دوره عمومی و شش دوره تخصصی در قالب ۹۴ ساعت آموزشی و سه دوره آموزش غیرحضوری در قالب ۹۰ ساعت آموزشی برای خادمان افتخاری برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha