تظاهرات زنان یمنی در صنعا/ تصویر قربانیان جنگ یمن بر دیوارهای تلویزیون بی‌بی‌سی
کد خبر: 4032546
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

تظاهرات زنان یمنی در صنعا/ تصویر قربانیان جنگ یمن بر دیوارهای تلویزیون بی‌بی‌سی

زنان یمنی امروز یکشنبه با برگزاری تظاهرات، جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی ـ آمریکایی علیه غیرنظامیان در صنعا را محکوم کردند، همچنین برخی فعالان در لندن نیز تصویری از جنگنده‌های ائتلاف متجاوز علیه یمن و قربانیان این جنگ را روی دیوار ساختمان تلویزیون بی‌بی‌سی به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، زنان یمنی با تأکید بر ضرورت انتقام گرفتن از خون بیگناهان، عملیات ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه ائتلاف متجاوز و هدف گرفتن عمق خاک دشمن را تحسین و ستایش کردند.

تظاهرکنندگان با صدور بیانیه‌ای سکوت جامعه جهانی در قبال اوضاع ناگوار یمن را محکوم کردند. این بیانیه سازمان ملل را مسئول همدستی با جلادان علیه قربانیان دانست و تأکید کرد که تمام جنایت‌های ائتلاف متجاوز، همچنین محاصره یمن و تبعات آن، جنایت‌های جنگی محسوب می‌شود.

به گزارش العالم، برخی فعالان در لندن تصویری از جنگنده‌های ائتلاف متجاوز علیه یمن و قربانیان این جنگ را روی دیوار ساختمان تلویزیون بی‌بی‌سی در لندن به نمایش گذاشتند.

فعالان نام و تصویر کودکان یمنی که اخیراً در حمله ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی به شهادت رسیدند را به نمایش گذاشتند و خواستار رفع محاصره آمریکایی سعودی علیه یمن، توقف کمک‌های تسلیحاتی به عربستان و پایان دادن به جنایت‌ها و کشتارها در یمن شدند.

روی این پوسترها نوشته شده است: «انگلیس تجهیز تسلیحاتی عربستان را متوقف کند»، «بریتانیا نسل‌کشی در یمن را متوقف کند»، «24275 حمله هوایی عربستان به یمن (از سال 2015)»

 

انتهای پیام
captcha