تدابیر ویژه برای امنیت و سلامت زائران امام هادی(ع)
کد خبر: 4033512
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

تدابیر ویژه برای امنیت و سلامت زائران امام هادی(ع)

مسئولان عراقی تدابیر ویژه‌ای را برای تأمین امنیت زائران امام هادی(ع) در سامراء اتخاذ کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، استانداری صلاح الدین از اجرای طرح ویژه زیارت امام هادی (ع) به مناسبت سوم رجب سالروز شهادت آن حضرت در شهر مقدس سامراء خبر داد.

رائد ابراهیم حمد الجبوری، مدیر کل بهداشت و سلامت استان صلاح الدین اعلام کرد که از امروز پنجشنبه طرح ویژه حمایت بهداشتی و درمانی از زائران امام هادی(ع) در حرم آن حضرت در سامراء به اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به استقرار 18 تیم پزشکی و امداد ثابت و 15 تیم متحرک در مسیر موصلاتی بغداد به سامراء گفت: تمامی موارد تدارکاتی اعم از آمبولانس، کلینیک سیار و کادر پزشکی و پرستاری به منظور ویزیت و ارائه بهترین خدمات به مراجعه‌کنندگان مهیا شده است.

الجبوری همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های بهداشتی و درمانی در راستای آگاهی بخشی و پیگیری کار موکب‌ها و اکیپ‌هایی هم برای ضد عفونی اماکن تلاش می‌کنند، از زائران خواست تا با رعایت اقدامات پیشگیرانه مرتبط با کرونا و انجام واکسیناسیون مانع شیوع بیش‌تر این ویروس و به خصوص سویه جدید آن شوند.

طرح امنیتی ویژه سالروز شهادت امام هادی(ع) نیز توسط نیروهای ارتش و الحشد الشعبی برای تأمین امنیت جان زائران در مسیر رسیدن به سامراء و در این شهر مقدس در دست اجراست.

نیروهای ارتش و الحشد الشعبی همچنین از دیروز چهارشنبه عملیات امنیتی برای تأمین امنیت شرق  استان صلاح الدین را آغاز کردند.

بر اساس اعلامیه الحشد الشعبی، یگان مشترکی از فرماندهی عملیات صلاح الدین، سامراء، کرکوک و شرق دجله در سازمان الحشد الشعبی، طرحی را برای پاکسازی کامل بقایای تروریست‌ها آغاز کردند .

به گفته الحشد الشعبی، دیروز با اطلاعاتی که این سازمان  و دستگاه امنیتی ملی عراق در اختیار ارتش قرار داده بود، چهار تروریست طی یک حمله هوایی ارتش، از پای در آمدند.

حضرت آیت الله سیستانی  امروز پنجشنبه را اول ماه رجب در عراق اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha