تشکیل کمربند امنیتی الحشد الشعبی در جنوب غرب سامراء
کد خبر: 4029050
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

تشکیل کمربند امنیتی الحشد الشعبی در جنوب غرب سامراء

نیروهای الحشد الشعبی در پی دریافت اطلاعات محرمانه از تحرکات عناصر داعش در جنوب غرب سامراء با ایجاد کمربند امنیتی در این منطقه شروع به تفتیش آنجا کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای این سازمان یک عملیات یورش و جستجوی گسترده را در جنوب غرب سامراء آغاز کردند.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرماندهی یگان عملیات سامراء الحشد الشعبی با ایجاد کمربند امنیتی در جنوب غرب سامراء عملیات جستجو و تأمین امنیت منطقه البوزید در آنجا را آغاز کردند.

وی افزود: پس از دریافت اطلاعات محرمانه درباره وجود تحرکات مربوط به عناصری از باندهای تروریستی داعش، یگانی از نیروهای فرماندهی سامراء شروع به انجام عملیات جستجوی منطقه کردند تا به منظور حفظ امنیت شهروندان مانع نفوذ تروریست‌ها شوند.

منبع امنیتی عراق روز سه‌شنبه از قصد داعش برای انجام عملیات تروریستی گسترده در سامراء واقع در شمال این کشور خبر داد.

شهر مقدس سامراء که حرم امامین عسکریین(ع) در آنجا واقع شده چند سالی است که شاهد ثبات امنیتی است؛ اما مناطق اطراف آن همواره هدف حملات داعش قرار می‌گیرد.

با این حال حدود یک ماه پیش نیز دستگاه امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای درباره طرح عناصر داعش برای انجام عملیات تروریستی در خود شهر سامراء و هدف گرفتن اماکن غیرنظامی هشدار داد.

انتهای پیام
captcha