برگزاری نمایشگاه مجازی چهل ‌وسومین فجر انقلاب در ایتالیا
کد خبر: 4033752
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

برگزاری نمایشگاه مجازی چهل ‌وسومین فجر انقلاب در ایتالیا

رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی چهل وسومین فجر انقلاب اسلامی کرده است.

برگزاری نمایشگاه مجازی چهل ‌وسومین فجر انقلاب در ایتالیابه گزارش ایکنا؛ این نمایشگاه هم زمان بافرارسیدن چهل وسومین دهه فجر انقلاب اسلامی، با هدف معرفی گفتمان انقلاب اسلامی به مخاطب ایتالیایی، برگزار شده و شامل 80 قطعه عکس با محتوای انقلاب اسلامی است که از 12 تا 25 بهمن ماه در درگاه رخدادهای فرهنگی و نمایشگاه‌های مجازی رایزنی فرهنگی به نشانی اینترنتی www.irancultura.it/iranart به نمایش گذاشته است.

تصاویر این نمایشگاه پس از مخاطب‌شناسی از سوی اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آماده سازی و در اختیار رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا قرار گرفت.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، این نمایشگاه همراه متن و توضیحات تهیه شده به زبان ایتالیایی برگزار شده است و امکان نمایش استاندارد آثار علاوه بر رایانه‌های شخصی ثابت و همراه، در تبلتها و تلفن‌های همراه و در سیستم عامل‌های مختلف وجود دارد.

همچنین به همراه این نمایشگاه عکس، فیلمی با محتوای دستاوردهای انقلاب اسلامی، در درگاه رخدادهای فرهنگی و نمایشگاه‌های مجازی رایزنی فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام
captcha