وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی ایران در اروپا» برگزار می‌شود
کد خبر: 4035264
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
در ایتالیا؛

وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی ایران در اروپا» برگزار می‌شود

رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی ایران در اروپا» را به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی ایران در اروپا» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ این وبینار با مشارکت مرکز مطالعات بین‌المللی خانه دانایی، انجمن فرهنگی منتظران ظهور و انتشارات عرفان روز جمعه 11 فوریه برابر با 22 بهمن ماه ساعت 21 به وقت ایتالیا برگزار خواهد شد.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، این نشست مجازی با سخنرانی محمد تقی امینی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، پروفسور مورگانتی رئیس انجمن فرهنگی هویت اروپایی، کلادی موتی محقق و استاد دانشگاه و هانیه ترکیان اسلام‌شناس همراه خواهد بود و از طریق فیس‌بوک و یوتیوب رایزنی فرهنگی به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا همچنین هم زمان با فرارسیدن چهل وسومین دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه مجازی عکس با هدف معرفی گفتمان انقلاب اسلامی به مخاطب ایتالیایی، برگزار کرده که شامل ۸۰ قطعه عکس با محتوای انقلاب اسلامی است.

این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۵ بهمن ماه در درگاه رخدادهای فرهنگی و نمایشگاه‌های مجازی رایزنی فرهنگی به نشانی اینترنتی www.irancultura.it/iranart در دسترس علاقه‌مندان است.

وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی ایران در اروپا» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha