فعالیت مؤسسه قرآنی تسنیم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4085191
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فعالیت مؤسسه قرآنی تسنیم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی

طرح همسایه مهربان باش در چند محور که یکی از آن‌ها تولید محتوای آموزشی مرتبط با آیات قرآن است از سوی مؤسسه تسنیم اجرا می‌شود.

همسایهبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان تولید محتوای دیجیتال برای آگاه‌سازی درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه آپارتمان‌نشینی را آغاز کرده است.

یکی از مسائل مهمی که از سوی مجموعه‌های فرهنگی کمتر به آن پرداخته شده آموزش هدفمند مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای شود.

این مؤسسه با توجه به رصد و پایش محیط اجتماعی اقدام به برنامه‌ای ویژه برای آموزش و ترویج سبک زندگی اسلامی قرآنی کرده و یکی از مؤلفه‌های مهم آن آگاه‌سازی جامعه آپارتمان‌نشین است که هر روز هم رو به گسترش است و این شرایط حتی در روستا‌ها رواج یافته و خانه‌های چند طبقه در حال احداث است.

مؤسسه تسنیم لنجان طرح همسایه مهربان باش را با چند محور آغاز کرد. یکی از این رویکرد‌ها تولید محتوای آموزشی مناسب با آیات و روایات قرآنی برای آموزش مدیران، صاحبان و مالکان است تا زیست سالم در مجتمع خود داشته باشند.

این پروژه در مرحله ضبط‌ استودیویی است و طبق قرارداد با گروه‌های مختلف فرهنگی که کار تدوین فیلم را برعهده دارند، کار تا پایان مهرماه ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی etasnim.com این محتوا را به رایگان دریافت کنند.

همچنین کسانی که این دوره را با موفقیت بگذرانند و در آزمون موفق شوند، گواهینامه همسایه مهربان باش با رویکرد سبک زندگی قرآنی و اسلامی در آپارتمان را دریافت خواهند کرد.

پروژه‌های دیگری نیز در این راستا در حال تدوین است که در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha