آغاز دوره حفظ نیم جزء پایانی قرآن در مؤسسه تسنیم
کد خبر: 4062275
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

آغاز دوره حفظ نیم جزء پایانی قرآن در مؤسسه تسنیم

دوره غیر حضوری حفظ نیم جزء پایانی شامل ۲۶ سوره آخر قرآن از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم برگزار می‌شود.

دوره حفظ نیم جزء پایانیبه گزارش ایکنا، دوره غیر حضوری حفظ نیم جزء پایانی قرآن شامل ۲۶ سوره آخر قرآن کریم از سوی مدرسه حفظ و مفاهیم آسان و کاربردی عقیق و فیروزه مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم برگزار می‌شود.

15 تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره است که به صورت 20 جلسه تعاملی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 09162926860 و 09216471785 تماس بگیرند.

در مدرسه عقیق و فیروزه به حفظ آیات کاربردی و مفاهیم پرداخته می‌شود، به گونه‌ای که یکی از ضعف‌های حفظ‌های بلندمدت حذف شده و آیاتی که مورد نیاز زندگی است آموزش داده می‌شود.

این دوره‌ها ویژه تمامی گروه‌های سنی و با هر نوع مشغله کاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. شیوه آموزش نیز به این صورت است که آیات مطابق با آموزش‌های اساتید حفظ و هفته‌ای یک تا سه بار، به‌ صورت غیر حضوری در شبکه‌های اجتماعی و توسط سامانه‌های یادگیری مؤسسه، محفوظات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

از مزایای این دوره می‌توان به کاهش هزینه‌های آموزشی مبتنی بر یادگیری، راحتی و آرامش در آموزش، یادگیری بهینه با انعطاف‌پذیری، افزایش بهره‌وری، عدم نیاز به حضور فیزیکی و رفت و آمد، هزینه کمتر نسبت به دوره‌های حضوری، تنظیم سرعت یادگیری، رعایت عدالت آموزشی، استفاده از اساتید در مکان‌های مختلف، صرفه‌جویی در زمان و عدم محدودیت در مکان و زمان اشاره کرد.

یادآوری می‌شود، مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان به نشانی اصفهان، زرین‌شهر، چهارراه هلال احمر، ابتدای خیابان شیخ بهایی، ابتدای کوچه یاس، اولین درب ساختمان هلال احمر واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha