«بی‌رویا»؛ فیلمی با لایه‌های روانشناسی + فیلم
کد خبر: 4034631
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

«بی‌رویا»؛ فیلمی با لایه‌های روانشناسی + فیلم

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «بی‌رویا» امروز، 18 بهمن با حضور عوامل آن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در حال تکمیل/ هومن سیدی: نمی‌خواهم تهیه‌کننده شوم

به گزارش خبرنگار ایکنا، در حاشیه جشنواره فیلم فجر، در نشست خبری فیلم بی‌رویا، آرین وزیردفتری (کارگردان)، هومن سیدی (تهیه‌کننده), مائده طهماسبی، محسن فلاحی، شادی کرم‌رودی، فرانک کلانتر و طناز طباطبایی (بازیگران)، مهدی سعدی (تدوینگر) و علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری) حضور داشتند.

هومن سیدی اظهار کرد: در آغاز سخنانم باید بگویم سعید سعدی دیگر تهیه‌کننده فیلم و صابر ابر به دلیل حضور در لوکیشن فیلمبرداری، نتوانستند در این جلسه حضور داشته باشند. من خود را تهیه‌کننده نمی‌دانم ولی دلیلم برای حضور کار، تنها کمک به آرین وزیردفتری برای ساخت کارش بود. تهیه‌کننده واقعی این کار سعید سعدی است.

وی افزود: من فیلم‌های وزیر دفتری را دیده بودم در ادامه با او دوست شدم. وقتی بحث ساخته این فیلم پیش آمد در ابتدا می‌خواستم تنها به او مشاوره بدهم اما اتفاقاتی رخ داد که در ادامه در مسیر تهیه این کار قرار گرفتم. درباره توضیح نوشتاری پایان فیلم، باید بگویم با آن مخالفم و برای اکران عمومی با مسئولان ارشاد باید صحبت‌هایی صورت گیرد تا این توضیح نوشتاری از کار حذف شود، چون معتقدم تماشاگر باید خود به نتیجه برسد.

بی رویا هومن سیدی: نمی‌خواهم تهیه‌کننده شوم + فیلم

وزیردفتری در پاسخ به این سوال که آیا سیدی در نگارش فیلمنامه دخیل بوده است؟ گفت: سیدی در همه کار با ما همراه بود اما فیلمنامه کار قبل از اینکه با ایشان همکاری کنیم، نوشته شده بود. برای همین فیلمنامه تماماً کار خودم است. حضور سعید سعدی و هومن سیدی در کنارم، کمک بسیار خوبی بود چون آقای سعدی از تهیه‌کننده‌های قدیمی سینما است و هومن سیدی نیز در حوزه بازی و هم در عرصه کارگردانی سینما بسیار قهار است.

طناز طباطبایی نیز اظهار کرد: در فیلم لایه‌های روانشناسی وجود دارد. درباره فیلم هم باید بگویم که فیلمنامه کار را بسیار دوست داشتم، اما وقتی در بطن کار قرار گرفتم متوجه شدم از دست دادن هویت تا چه حد می‌تواند وحشتناک باشد. به هر حال امیدوارم نتیجه مورد رضایت مردم قرار گرفته باشد.

انتهای پیام
captcha