به گزارش ایکنا از همدان، حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ویژه ملایر، امروز، ۱۹ بهمنماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و آیین بزرگداشت مرحوم آیتالله سیدمحمد میرشاهولد و روز ملی ملایر، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت آیتالله میرشاهولد و روز ملی ملایر باشکوه خاص و درخور جایگاه آیتالله میرشاهولد، رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و ۱۲ شهید انقلاب این شهرستان، ۲۱ بهمنماه، ساعت 10:30 در مسجد جامع ملایر با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار میشود.
وی یادآور شد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد برگزار میشود و فقط در شهرهای با وضعیت قرمز بهصورت خودرویی برگزار خواهد شد. در این راستا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر از ساعت ۱۱:۳۰ از میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم خواهد شد.
فرماندار ملایر گفت: با توجه به قرار گرفتن ملایر در وضعیت نارنجی کرونا، مراسم با ۲۰ درصد ظرفیت و در کوتاهترین زمان ممکن با رعایت کامل موارد بهداشتی، فاصلهگذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی برگزار میشود.
وی با بیان اینکه سلامت مردم برای ما در اولویت نخست است، بیان کرد: امسال برنامههای ویژه و خلاقانهای از سوی اداره ورزش و جوانان برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی شده که از هماکنون باید تدابیر لازم و برقراری نظم و امنیت آن اندیشیده شود.
فارسی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی برای نمایش انسجام ملی و مشت محکمی بر دهان یاوهگویان و دشمنان نظام است.
انتهای پیام