ضرورت پوست‌اندازی سینما بعد از ایام کرونا
کد خبر: 4034964
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
تهیه‌کننده فیلم شهرک بیان کرد:

ضرورت پوست‌اندازی سینما بعد از ایام کرونا

تهیه کننده فیلم سینمایی شهرک بیان کرد: بعد از ایام کرونا سینما نیاز به یک پوست اندازی کامل دارد، چون مردم دیگر به راحتی به سینماها نخواهند رفت

به گزارش ایکنا، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «شهرک» با حضور عوامل، ۱۹ بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این جلسه علی حضرتی، کارگردان، علی سرتیپی، تهیه‌کننده، شورا کریمی، آهنگساز، ساعد سهیلی، همایون ارشادی، مرتضی ضرابی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان و کاظم سیاحی، بازیگران، نعیم مسچیان، طراح صدا و عباس عباسی، طراح گریم حضور داشتند.

علی سرتیپی، تهیه کننده فیلم سینمایی شهرک درباره چرایی تهیه این فیلم بیان کرد: بعد از ایام کرونا سینما نیاز به یک پوست اندازی کامل دارد، چون مردم دیگر به راحتی به سینماها نخواهند رفت؛ برای همین توصیه می‌کنم فیلم‌های ما با استانداردهای بالا تولید شود تا بتوانیم عرضه آن را در عرصه بین‌المللی نیز داشته باشیم. این اقدام می‌تواند گامی در جهت بالابردن سودآوری آثار باشد.

وی اضافه کرد: من طرفدار سینمای بدنه هستم سینمایی که با مردم ارتباط برقرار کند. من سینمای فارغ از مردم را نمی‌پسندم و در آن نیز حضور نخواهم یافت. این کار قطعاً در جذب مخاطب موفق خواهد بود.

ضرورت پوست‌اندازی سینما بعد از ایام کرونا

علی حضرتی، کارگردان فیلم نیز درباره تجربه کار اشباح سریال بازی مرکب تاکید کرد: وقتی ما فیلم را شروع کردیم، سریال «بازی مرکب» پخش شد، پس کار ما هیچ ربطی به این اثر ندارد. در فیلم تلاش کردم مخاطب با کار درگیر شود و این احساس به او دست دهد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

ساعد سهیلی، بازیگر فیلم شهرک با بیان اینکه از حضور در این کار بسیار خوشحال هستم، چون این کار را دوست داشتم، گفت: من برای حضور در سینما تست دادم و اولین تست مرا هم جواد عزتی گرفت. این را گفتم تا بدانید به دلیل فیلمساز بودن پدرم، به راحتی وارد سینما نشدم.

وی ادامه داد: وقتی فیلمنامه را خوندم، کمی دچار تردید شدم که آیا اثر می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. امروز متوجه شدم این اتفاق رخ داده است. در این فیلم برای اینکه کارم بهتر شود، تلاش کردم صحنه‌ها و اتفاقات فیلم را باور کنم. همچنین صحبت های بسیاری که با کارگردان داشتم به راحت تر شدن کارم کمک کرد.

این بازیگر درباره سیمرغ بازیگری چنین گفت: خوشحالم کارم را لایق دریافت سیمرغ دانستید. من در جشنواره از بازی بازیگران لذت می‌برم و خیلی مواقع هم نکات جدید می‌آموزم، هرچند کتمان نمی کنم که جایزه و سیمرغ بازیگری را هم دوست دارم.

سهیلی درباره بازی برادرش در فیلم «شادروان» گفت: من فیلم را دیدم و آن چیزی که مشاهده کردم برادرم نبود، بلکه شخصیتی بود که در فیلم به واقع وجود داشت. امیدوارم برادرم بتواند در میان کاندیداهای سیمرغ حضور داشته باشد.

شاهرخ فروتنیان، دیگر بازیگر فیلم «شهرک» نیز اظهار کرد: امروز که این فیلم را دیدم، آن را اثری در ستایش سینما یافتم. در همین راستا اعتراف می کنم وقتی فیلمنامه را خواندم، چنین تصوری از کار نداشتم ولی امروز از بابت حضور در فیلم خوشحالم.

انتهای پیام
captcha