برگزیدگان هفتمین جایزه جهانی اربعین معرفی می‎شوند
کد خبر: 4036134
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
با برگزاری اختتامیه؛

برگزیدگان هفتمین جایزه جهانی اربعین معرفی می‎شوند

مراسم اختتامیه هفتمین جایزه جهانی اربعین و معرفی و تجلیل از برگزیدگان این رویداد به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این سازمان برگزار می‌شود.

برگزیدگان هفتمین جایزه جهانی اربعین معرفی می‎شوندبه گزارش ایکنا، این مراسم چهارشنبه، 27 بهمن‌ماه در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود و مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی در آن حضور می‌یابند.

این برنامه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد و برپایی نمایشگاه عکس و کتب‌ منتخب از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این رویداد خواهد بود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جایزه جهانی اربعین، با رونمایی از پوستر هشتمین دوره، آغاز دوره جدید جایزه را اعلام می‌‌کند و این مراسم هم‌زمان در پایگاه اطلاع رسانی جایزه به نشانی (https://www.intlarbaen.com) نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

جایزه جهانی اربعین برنامه‌ای فرهنگی ـ دینی است که به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همه ساله با هدف اشاعه فرهنگ مقاومت و عاشورا و نمایش جلوه‌های دلدادگی به حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین دوره این رویداد هنری در سال 1393 برگزار شد و این جایزه ابتدا با تقدیر از صاحبان عكس‌های برگزیده راهپیمایی بزرگ اربعین، كار خود را آغاز کرد و در ادامه، شناسایی فیلم، خاطره و فعالیت برتر در فضای مجازی در دستور كار دبیرخانه قرار گرفت. در دوره هفتم نیز مقرر شد شناسایی بهترین كتاب در موضوع اربعین به بخش‎های مختلف این جایزه اضافه شود.

انتهای پیام
captcha