استقبال کارآفرینان جمهوری آذربایجان از خدمات مالی اسلامی
کد خبر: 4037223
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

استقبال کارآفرینان جمهوری آذربایجان از خدمات مالی اسلامی

کارآفرینان جمهوری آذربایجان از خدمات تأمین مالی اسلامی استقبال می‌کنند و دولت این کشور به دنبال توسعه این نوع خدمات است.

جمهوری آذربایجان به دنبال استفاده از خدمات تامین مالی اسلامی/ آمادهبه گزارش ایکنا به نقل از Trend، «ووگار زینالوف»، معاون رئیس کنفدراسیون ملی سازمان‌های کارآفرینان جمهوری آذربایجان در کنفرانسی با عنوان «فعالیت نوآورانه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در طول تثبیت رشد اقتصادی در جمهوری آذربایجان» گفت: پس از همه‌گیری کووید 19، آذربایجان به جذب ابزارهای مالی اسلامی علاقه‌مند است.

زینالوف گفت که در حال حاضر چندین بانک ترکیه در آذربایجان فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما علاقه‌مندیم که پایه فعالیت قانونی و ابزارهای مالی موردنیاز کشورهای ترک‌زبان در آذربایجان را فراهم کنیم و دولت کشورمان هم اکنون در این زمینه کار خود را آغاز کرده است.

زینالف همچنین بیان کرد ایجاد چنین چارچوب قانونی به افزایش تعداد بانک‌های کشورهای ترک‌زبان در آذربایجان کمک می‌کند.

باکو از 18 فوریه (29 بهمن) میزبان کنفرانسی با عنوان «فعالیت نوآورانه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در طول تثبیت رشد اقتصادی در همه گیری پس از کووید- 19» است که در آن نمایندگان پارلمان آذربایجان، معاون دبیرکل مجمع پارلمانی کشورهای ترک زبان (ترکپا)، رئیس هیئت مدیره آژانس توسعه مشاغل کوچک و متوسط ​​جمهوری آذربایجان و سایر کارآفرینان شرکت دارند.

انتهای پیام
captcha