آینده از آن جبهه مقاومت است
کد خبر: 4037456
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:

آینده از آن جبهه مقاومت است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به عملیات پهپادی حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی، آینده را از آن مقاومت دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سید هاشم صفی‌الدین ضمن اشاره به قدرت مقاومت، تصریح کرد: معادله‌ای که شهید حسان اللقیس ترسیم کرد و پهپاد حسان نیز آن را تجسم بخشید، حاکی از توانایی حزب‌الله است.

وی تأکید کرد: اقدامات آینده ما گسترده‌تر خواهد بود و رژیم صهیونیستی از توانایی‌های مقاومت حیرت‌زده خواهد شد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در ادامه افزود: پیشرفت مقاومت در اجرای پروژه‌های جدید و خدمت به مردم در همه زمینه‌ها، دشمنان را خشمگین می‌کند.

وی بیان کرد: مقاومت لبنان الگویی با ویژگی‌های مهم است و این امر از لطف خداوند است که ما با وجود شدیدترین تهاجم‌ها از سوی استکبار جهانی قادر به ترسیم معادلات جدید شده‌ایم.

سخنرانی سید صفی‌الدین در مراسم راه‌اندازی مرحله دوم طرح نوسازی منازل در نبطیه انجام شد.

وی در جریان این سخنرانی تأکید کرد: حزب‌الله آماده حمایت از تمام طرح‌های خدماتی به منظور بهبود شرایط مردم فقیر و آسیب‌پذیر است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تصریح کرد: مقاومت برای حفظ موقعیت خود در برابر دشمن باید اقدام به توسعه سلاح‌ها و تجهیزات خود کرده و آمادگی نظامی خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه مقاومت در لبنان در تمام صحنه‌ها حضور دارد، اظهار کرد: هدف اصلی ما شکست دشمن صهیونیستی است و این همان چیزی است که رهبران شهید مقاومت و همه شهدا به دنبال آن بوده‌اند.

سید هاشم صفی‌الدین در پایان با اشاره به پایگاه مستحکم و تزلزل‌ناپذیر مقاومت در بین مردم، این امر را ضامن موفقیت حزب‌الله در تمام عرصه‌ها توصیف کرد.

انتهای پیام
captcha