حزب الله: انسجام مقاومت لبنان دخالت‌های آمریکا را ناکام گذاشت
کد خبر: 4042186
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

حزب الله: انسجام مقاومت لبنان دخالت‌های آمریکا را ناکام گذاشت

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که قدرت، اتحاد و استواری مقاومت لبنان، دخالت‌های آمریکا از طریق تحریم و تخریب این کشور را ناکام گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سیدهاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی که مؤسسه آموزش و پرورش اسلامی لبنان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز معلم برگزار کرده بود، گفت: آمریکا جز خرابی، ویرانی و تحریم برای لبنانی‌ها چیزی نداشته است و راه برون‌رفت از این بحران‌ها این است که مسئولان برای استقلال واقعی تصمیم بگیرند و روی آمریکایی که برای هر کشوری که در آن ورود کردند، جز ویرانی نداشته حساب نکنند.

وی با بیان اینکه کاخ سفید همه چیز را برای گسترش هژمونی خود در جهان، استثمار و سرکوب مردم و محو تمدن‌های آنها به کار می‌گیرند، گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا از موجودیت هر قدرتی که باعث تحول در منطقه ما می‌شود، جلوگیری کنند و این همان کاری است که از همان ابتدا برای ضربه زدن به مقاومت در لبنان انجام داده‌اند، اما به دلیل قدرت این مقاومت و اتحاد و استواری جامعه مقاومت لبنان شکست خوردند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: لبنان امروز کشوری بحران‌زده در نتیجه سیاست‌های مالی و اقتصادی در دهه‌های گذشته است و امروز حزب الله در مبارزات انتخاباتی خود بر تلاش برای حفاظت از لبنان و اقتصاد آن و برون‌رفت از بحران فعلی تأکید دارد.

انتهای پیام
captcha