رسانه ملی بر ترویج فعالیت‌های قرآنی و تبیین فرهنگ دینی اهتمام ورزد
کد خبر: 4038938
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

رسانه ملی بر ترویج فعالیت‌های قرآنی و تبیین فرهنگ دینی اهتمام ورزد

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: رسانه ملی باید بیش از پیش در برنامه‌های تولیدی خود به ترویج فعالیت‌های قرآنی و تبیین فرهنگ دینی و بشارت‌های الهی به جامعه هدف و مخاطبان دیداری و شنیداری و حتی در فضای مجازی بپردازد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، هفتم اسفند، در دیداری با سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، به تولید برنامه‌های چندرسانه‌ای فرهنگی بنیادین در این رسانه تاکید کرد و افزود: رسانه ملی باید بیش از پیش در برنامه‌های تولیدی خود به موضوعات ترویج فعالیت‌های قرآنی و تبیین فرهنگ دینی و بشارت‌های الهی به جامعه هدف و مخاطبان دیداری و شنیداری و حتی در فضای مجازی به صورت مفصل و دانش‌بنیان بپردازد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما مهم‌ترین رابط بین نظام و مردم و مردم و نظام است، اظهار کرد: الحمدلله در سال‌های اخیر تحولات بسیار خوبی در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و آثار بسیار خوبی بر مردم واقع شده است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، عملکرد رسالتی صدا و سیمای بوشهر را موفق ارزیابی کرد و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، وی را در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب که تجلی آن در برنامه‌های صدا و سیما بوشهر مشخص بود، موفق دانست.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha