آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اصفهان در سال ۱۴۰۱
کد خبر: 4039966
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اصفهان در سال ۱۴۰۱

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۱، از ۱۰ اسفند آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

رضا مختاری سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان، اطلاعیه ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ منتشر شد.

رضا مختاری، سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان در این خصوص، بیان کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفندماه سال جاری در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون دانش‌پذیری، روز جمعه، ۲۴ تیرماه سال 1401 است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار کرد: در بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، استان اصفهان با ظرفیت دو هزار و ۳۱۵ نفر در ۶۶ رشته محل، دانشجو پذیرش خواهد کرد و در این دوره در استان اصفهان، رشته مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی) به دانشگاه پیام نور مرکز شاهین‌شهر و همچنین رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش به واحدهای دانشگاهی خوراسگان و قهدریجان در دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر اضافه شده است.

وی از همه داوطلبان درخواست کرد با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

مختاری تصریح کرد: دانشجویانی که با موفقیت دوره دانش‌پذیری را بگذرانند، به‌عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته می‌شوند و قبولی در این آزمون، به منزله گذراندن یک ترم تحصیلی محاسبه می‌شود و از مهرماه سال 1401، برای ترم دوم ثبت‌نام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha