انتقاد رئیس منهاج‌القرآن از عربستان
کد خبر: 4039982
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

انتقاد رئیس منهاج‌القرآن از عربستان

دکتر حسین محی الدین قادری در یک اجتماع فرهنگی در راولپندی ضمن نگران کننده خواندن تهاجم فرهنگی غرب به کشورهای اسلامی، از تلاشها در برخی از کشورهای اسلامی برای پذیرش فرهنگ غربی انتقاد کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در راولپندی، رئیس سازمان بین‌المللی منهاج القرآن در یک اجتماع در شهر راولپندی ضمن اظهار نگرانی از موج تهاجم فرهنگی از سوی غرب در کشورهای اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه اخیراً در برخی از کشورهای مهم اسلامی تلاش می‌شود تا مردم، فرهنگ غربی را بپذیرند.

وی گفت: با  تلاش‌های صورت گرفته از سوی طاهر القادری و به تبع آن موسسه منهاج القرآن، تلاش غرب برای تروریست نامیدن دین اسلام با شکست روبرو شده است و در حال حاضر مسلمانان حتی در کشورهای غربی با افتخار زندگی می‌کنند.

رهبران این سازمان بزرگ مردم‌نهاد در پاکستان در هفته‌ها و ماه‌های اخیر از اقدامات ولیعهد عربستان در برگزاری کنسرت‌های موسیقی و دعوت از هنرمندان هندی به این کشور به شدت انتقاد کردند.

دیگر رهبران مذهبی اهل سنت در پاکستان نیز از دولت عربستان خواسته‌اند با پاسداشت حرمت حجاز مقدس از تکرار برگزاری برنامه‌های غیر اسلامی در این سرزمین خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha