فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در نماز صبح جمعه
کد خبر: 4040052
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در نماز صبح جمعه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای فلسطینیان را به حضور گسترده در نماز صبح جمعه مسجدالاقصی در قالب پویش فجر عظیم فراخواند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، حماس مردم فلسطین اعم از اهالی قدس، کرانه باختری و ساکنان سرزمین‌های اشغالی 48 فلسطین را به بسیج عمومی و حضور گسترده در نماز صبح جمعه این هفته در مسجدالاقصی با عنوان «جمعه پیروزی نزدیک است» فراخواند.

در بیانیه حماس آمده است: این پویش مبارک، پیامی برای به چالش کشیدن رژیم اشغالگر و سران آن است تا به این رژیم و ارتش آن هشدار دهیم که هر گونه تعرض به مسجدالاقصی و نگهبانان آن خط قرمز ماست.

حماس تأکید کرد: ما با تمام قدرت از مسجدالاقصی دفاع  و جان و قلبمان را فدای آن خواهیم کرد و شمشیر قدس تا آزادسازی سرزمین قدس و بازگشت آوارگان فلسطینی به روی دشمن باز خواهد ماند.

حماس تأکید کرد: تجاوزات و خصومت‌های مستمر صهیونیست‌ها علیه مسجد مبارک الاقصی و تلاش برای هدف قرار دادن هویت، جلوه‌ها و قداست آن و تبدیل آن به بخشی از دارایی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به شکست و ناامیدی می‌انجامد و نمی‌تواند اراده ملت در دفاع از مسجدالاقصی و مقاومت برابر اشغالگری را در هم شکند.

انتهای پیام
captcha