باغ موزه قرآن و عترت در شیراز احداث می‌شود
کد خبر: 4044108
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

باغ موزه قرآن و عترت در شیراز احداث می‌شود

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع)، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز از احداث باغ موزه قرآن و عترت در این شهر در سال آینده خبر داد.

رضا محمدیان، رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع)، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر شیرازرضا محمدیان، رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع)، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به احیای مجدد شورای قرآن و عترت در استان فارس، برای همکاری با این شورا اعلام آمادگی کرد و گفت: اعتلای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی و همچنین تلاش جهت تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از اهداف این کمیسیون است که قطعاً برای این‌گونه اقدامات همکاری هم خواهیم کرد.

وی افزود: در این راستا تاکنون اقداماتی انجام داده و انجام خواهیم داد، به‌عنوان مثال احداث باغ موزه قرآن و عترت در شیراز را تصویب کردیم که بنا شده است در شهرداری طراحی و جانمایی آن اتفاق بیفتد.

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: عملیات اجرایی این باغ موزه قرآنی در سال آینده آغاز خواهد شد.

محمدیان همچنین گفت: علاوه بر کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع)، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز، شورای هیئت‌های مذهبی فارس هم آمادگی هرگونه همکاری با شورای قرآن و عترت را دارند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی فارس تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی همیشه در ماه رمضان در بحث برگزاری جلسات و کلاس‌های قرآنی پیشگام بوده و هستند و همچنین اهتمام ویژه‌ای به جلسات تفسیر قرآن دارند و به یاری خدا این اتفاق در ماه مبارک رمضان پیش‌رو اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام
captcha