تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات استشهادی در سرزمین‌های اشغالی
کد خبر: 4044699
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات استشهادی در سرزمین‌های اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطین با تمجید از عملیات روز گذشته در بئر السبع در قلب سرزمین‌های اشغالی، آن را نشانه اعتقاد مردم فلسطین به مقاومت به عنوان تنها راه نجات خود دانستند.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، حمله قهرمانانه  شهید محمد ابوالقیعان  در شهر بئرالسبع که به کشته شدن چهار شهرک نشین صهیونیست منجر شد، کابوس و شوکی برای اشغالگران بود.

از سوی دیگر گروه‌های فلسطینی از این عملیات تمجید کردند. حماس عملیات قهرمانانه در بئر السبع را تبریک گفت و آن را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات اشغالگران و شبه نظامیان شهرک نشین  علیه مردم فلسطین دانست.

حماس تأکید کرد که قیام مردم ما و پاسخ قهرمانانه آنان به تشدید تروریسم اشغالگران و شهرک نشینان و تجاوزات آنها و حفاظت از سرزمین و اماکن مقدس فلسطینی در سراسر سرزمین‌های اشغالی ما با تمام قوا ادامه خواهد داشت. 

این سازمان از مردم مستقر در کرانه باختری و در قلب آن قدس اشغالی و فلسطینیان ساکن در سرزمین‌های اشغالی سال 1948 خواست تا آزادی سرزمین‌های خود به دفاع و مبارزه با اشغالگران ادامه دهند.


جنبش مجاهدین نیز به نوبه خود اعلام کرد: عملیات بئر السبع مؤید شکست سیستم امنیتی اشغالگران است و ادامه مقاومت مؤید این است که جوانان فلسطینی معادلات جدیدی را به اشغالگران تحمیل می‌کنند.

این جنبش افزود: اشغالگران امروز در برابر معادله جدیدی قرار گرفته اند که همان پاسخگویی به حملات آنان است و این معادله ثابت کرد آنها در مقابل عملیات های قهرمانانه ما شکست می‌خورند و نبرد سیف قدس ضعف آنها و اتحاد مردم ما را نشان داد.


کمیته‌های مقاومت در فلسطین اعلام کردند: عملیات حمله چاقویی قهرمانانه در بئر السبع بار دیگر ثابت می کند که ملت قهرمان فلسطین ما در سراسر فلسطین تا پیروزی، رهایی و بازگشت، به مقاومت مشروع خود ادامه خواهند داد.

همچنین جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که اقدام مقاومت موثرترین راه برای مقابله با تروریسم اشغالگر است و عملیات بئر السبع در چارچوب طبیعی پاسخگویی به تروریسم صهیونیستی است.

این جنبش همچنین اعلام کرد: عملیات بئر السبع پیامدهای مهمی دارد که مهمترین آن این است که نشان می‌دهد توده‌های فلسطینی گزینه مقاومت را کنار نگذاشته‌اند و سیاستهای اشغالگران را نخواهند پذیرفت و این رژیم در برابر ایستادگی و مقاومت مردم ما شکست خواهد خورد.

 سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عملیات بئر السبع یک کابوس است که محقق شده است. یوسی داویدوف، روزنامه نگار اسرائیلی گفت این عملیات بزرگترین عملیات از ژانویه 2017 بوده است، زمانی که چهار سرباز اسرائیلی در عملیاتی در بیت‌المقدس کشته شدند.

اسموتریچ، رئیس حزب صهیونیسم مذهبی نیز به نوبه خود فلسطینی‌های داخل سرزمین‌های اشغالی را «بمب ساعتی» خواند.

عصر دیروز محمد غالب ابو القیعا از اهالی روستای حوره در منطقه النقب، با خودروی شخصی خود چند صهیونیست را زیر گرفته و سپس با سلاح سرد به ساکنان صهیونیست شهرک بئرالسبع حمله کرد. در نتیجه این عملیات استشهادی، چهار صهیونیست کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند.

این جوان فلسطینی نیز توسط صهیونیست‌ها مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha