کشته شدن 6 شهرک‌نشین صهیونیست در یک عملیات مقاومتی در تل‌آویو
کد خبر: 4045625
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

کشته شدن 6 شهرک‌نشین صهیونیست در یک عملیات مقاومتی در تل‌آویو

در پی انجام یک عملیات مقاومتی منطقه بنی براک 6 شهرک‌نشین صهیونیست کشته شده و تعدادی نیز زخمی شدند، حال چند تن از زخمیان وخیم است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، پلیس رژیم صهیونیستی با اعلام این موضوع که تیراندازی در 3 نقطه جداگانه در بنی براک رخ داده است، در تمام منطقه گوش دان در مرکز فلسطین اشغالی وضعیت آماده‌باش درجه چهار را اعلام کرد.

به گزارش منابع محلی مجری این عملیات، شهید ضیاء حمارشه، 27 ساله از اهالی جنین بوده و پیش‌تر به جرم عضویت در فتح مدتی را در زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده است. وی پس از انجام این عملیات در جریان تبادل آتش با پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

رسانه‌های این رژیم گزارش دادند که این رویداد بسیار خطرناک است و ممکن است بسیار خطرناک‌تر از عملیات خضیره و بئر السبع باشد که چندین منطقه زیر آتش قرار گرفته است.

رسانه‌های دشمن همچنین خاطرنشان کردند که بیم آن می‌رود که افراد دیگری نیز در این منطقه حضور داشته و قصد انجام عملیات دیگری را دارند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی وجه تمایز عملیات امشب، بئر السبع و خضیره را استفاده از سلاح‌های خودکار دانسته‌اند.

 جنبش حماس ضمن تبریک انجام این عملیات آن را واکنش طبیعی و مشروع مردم فلسطین علیه اشغالگری خوانده است. جهاد اسلامی نیز انجام این عملیات را تأکیدی از جانب ملت فلسطین بر این نکته توصیف کرده است که اشغالگران باید بهای اشغالگری خود را بپردازند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جلسه اضطراری نخست‌وزیر این رژیم با مقامات امنیتی خبر داده‌اند.

انتهای پیام
captcha