قدردانی دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های ایران
کد خبر: 4045120
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

قدردانی دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های ایران

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به ناکامی رژیم‌های عربی در تضعیف مقاومت از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در میان کشورهای اسلامی تنها ایران است که تاوان حمایت از ملت فلسطین را می‌دهد.

جهاد اسلامی: تنها ایران است که تاوان حمایت از ملت فلسطین را می‌دهدبه گزارش ایکنا به نقل از العهد، زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های بی دریغ ایران از ملت فلسطین برای مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

النخاله امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد لبنان گفت: در این دنیای مملو از همه چیز جز عدالت، جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم فلسطین ایستاده و حمایت و پشتیبانی می‌کند و می‌توانم بگویم تنها ایران است که تاوان حمایتش از ملت فلسطین را می‌دهد.

وی همچنین عملیات‌های استشهادی فلسطینیان را نمادی از مقاومت ملت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی و ظلم و سرکوبگری آنها در جای جای فلسطین خواند.

النخاله با اشاره به ضرورت ساماندهی بیشتر صفوف گروه‌های فلسطینی در سایه تشدید عملیات‌های مقاومتی گفت: امروز ملت فلسطین بیش از هر زمان دیگری درک کرده است که اگر مبارزه نکند کشته می‌شود.

دبیر کل جهاد اسلامی گفت: روز زمین یک روز تاریخی در زندگی مردم فلسطین است و بیان واقعی اراده مردم ما برای استیفای حقوقشان است و اینکه مردم ما هر ساله در این روز راهپیمایی می‌کنند موید این است که پرچم فلسطین نسل به نسل توسط فرزندان ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 1948، نوار غزه و خارج فلسطین حمل می‌شود.

النخاله درباره عادی‌سازی روابط برخی رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: وضعیت کلی نظام عربی در مقابل پروژه صهیونیستی فروپاشیده است. آنها می‌بینند که مردم محاصره شده ما می‌توانند مقاومت کنند و می‌توانند بجنگند در حالی که خودشان با ذلت تمام در مسیر دیگری هستند و با دشمن ائتلاف می‌کنند و اجلاس اخیر شرم الشیخ صحنه عجز و ناتوانی عرب‌ها بود.

انتهای پیام
captcha