متجاوزان مهلت را از دست بدهند پشیمان خواهند شد
کد خبر: 4045427
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
رهبر انصارالله یمن:

متجاوزان مهلت را از دست بدهند پشیمان خواهند شد

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه متجاوزان راهی برای برون‌رفت از مخمصه جز با توقف تجاوز و محاصره علیه یمن ندارند، تأکید کرد که اگر ائتلاف متجاوز مهلت آتش‌بس را از دست بدهد پشیمان خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره،  سیدبدرالدین الحوثی در جریان نشستی با حضور علما و مقامات دولتی یمن برای استقبال از ماه مبارک رمضان طی نطقی ویدئویی تأکید کرد: ما همه تلاش خود را برای مقابله با تجاوز و محاصره به‌کار می‌بیندیم و هرگز ادامه محاصره را نخواهیم پذیرفت.
وی با تأکید بر اینکه متجاوزان جز با توقف تجاوز و رفع حصر و پایان دادن به اشغالگری برای رهایی از ضربات و برون‌رفت از مخمصه راهی ندارند، تأکید کرد: به فضل الهی سال هشتم با سومین عملیات شکستن حصر راه‌اندازی شد، عملیاتی که در سراسر جهان منعکس شد.
رهبر انقلاب یمن همچنین ضمن تبریک نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مردم یمن را به نیکی و کمک به فقرا و نیازمندان دعوت کرد و گفت که بر لزوم رسیدگی جدی به نظافت اماکن مقدس و اماکن عمومی و همچنین کنترل قیمت‌های کالاهای ضروری مردم تأکید شده است.
الحوثی ضمن هشدار به ائتلاف متحاوز درباره از دست دادن فرصت پذیرش پیشنهاد صنعاء گفت: اگر فرصت را از دست بدهید پشیمان خواهید شد.

دولت صنعاء از ساعت شش عصر دیروز یکشنبه با اعلام آتش‌بس یکجانبه به ائتلاف متجاوز سعودی مهلت داده که دست از حملات همه جانبه خود علیه یمن کشیده و محاصره این کشور را رفع کند.

انتهای پیام
captcha