واکنش جهاد اسلامی به شهادت یک زن فلسطینی در غرب بیت لحم
کد خبر: 4048358
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

واکنش جهاد اسلامی به شهادت یک زن فلسطینی در غرب بیت لحم

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای حوسان واقع در غرب بیت لحم، خبر داد، جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن این جنایت، آن را زیر پا گذاشتن تمام خطوط قرمز از سوی رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌ کوتاهی از شهادت این زن به دلیل خونریزی شدید از ساق پا خبر داد.

غاده ابراهیم علی سباتین، 35 ساله امروز از ناحیه ران مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان دولتی بیت جالا منتقل شد.

به گفته محمد سباتین، رئیس شورای روستای حوسان، نظامیان اشغالگر به سمت غاده ابراهیم علی سباتین در منطقه مطینته در ورودی شرقی روستا تیراندازی کردند. وی بیوه و دارای 6 فرزند است.

به گفته شاهدان عینی، نیروهای اشغالگر این زن را در حالی که در خیابان راه می‌رفت، هدف گلوله قرار دادند که در نتیجه وی مجروح شد و با خودروی شخصی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد، با این حال به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان جان سپرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: این جنایت زیر پا گذاشتن تمام خطوط قرمز است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت نظامیان رژیم صهیونیستی در قتل غاده ابراهیم سباتین اهل روستای حوسان در غرب بیت لحم را محکوم و آن را استفاده از تروریسم علیه مردم بی‌دفاع فلسطین توصیف کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در جنبش جهاد اسلامی، این جنایت علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم: اشغالگران با هدف قرار دادن شهروندان غیرنظامی به‌ویژه زنان تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

جهاد اسلامی تصریح کرد: دشمن با آشکار کردن چهره زشت خود و استفاده از تروریسم ثابت کرده است که به هیچ معیار انسانی و اخلاقی پایبند نیست.

در ادامه این بیانیه بر ضرورت اتحاد تمام مردم فلسطین برای مقابله با تمام قوا علیه اشغالگران تأکید شده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم اشغالگر قدس و رهبران جنایتکار آن را به طور کامل مسئول عواقب این جنایت شنیع دانسته و تأکید کرده است: مجاهدان و قهرمانان ملت ما در برابر این جنایت ساکت نخواهند ماند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، همچنین سکوت بین‌المللی و منطقه‌ای در قبال این جنایت شنیع را حمایتی آشکار از رژیم صهیونیستی خوانده که این رژیم تروریست را برای ادامه حمله به غیرنظامیان تشویق می‌کند.

انتهای پیام
captcha