انجمن علمای فلسطین برنامه‌های شهرک‌نشینان درباره هجوم به مسجدالاقصی را محکوم کرد
کد خبر: 4049324
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

انجمن علمای فلسطین برنامه‌های شهرک‌نشینان درباره هجوم به مسجدالاقصی را محکوم کرد

انجمن علمای فلسطین با محکومیت برنامه‌های شهرک‌نشینان صهیونیست برای هجوم به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان برای انجام مراسم مذهبی ویژه یهود در عید فصح، نسبت به پیامدهای این برنامه‌ها در بالا گرفتن تنش‌ها در مسجدالاقصی و قدس اشغالی هشدار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، این انجمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شهرک‌نشینان افراطی امسال به دنبال قربانی کردن در مسجدالاقصی، اقامه آیین‌های تلمودی و ورود روحانیان یهودی با لباس خاص توبه به این مکان مقدس هستند تا از این طریق مسجدالاقصی را به عنوان مرکزی برای عبادت یهودیان معرفی کنند.

این انجمن بیان کرد: خاخام‌های صهیونیست ادعا می‌کنند که مراسم قربانی عید فصح، با از بین رفتن معبد سلیمان از بین رفته و احیای قربانی به نوعی احیای معبد خاص یهود است. شهرک‌نشینان افراطی این روزها به بسیج حامیان خود ادامه می‌دهند و حتی از طریق رسانه‌های از تعیین پاداش‌های مالی زیادی خبر می‌دهند که به شرکت‌کنندگان در هجوم به مسجدالاقصی در ایام عید فصح اختصاص خواهد یافت.

در این بیانیه تأکید شده است: مسجدالاقصی به دلیل تبلیغ خرافات و دروغ‌های فراوان از سوی خاخام‌ها و افراط‌گرایان صهیونیست در خطر بی‌سابقه‌ای قرار دارد و این آخرین اقدام آن‌ها نخواهد بود.

انجمن علمای فلسطین از مردم قدس شریف و ساکنان کرانه باختری خواست تا با حضور گسترده در مسجدالاقصی با برنامه‌های صهیونیست‌های افراطی مقابله کنند.

این انجمن تأکید کرد: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی در همه اشکال آن شرعاً حرام است.

انتهای پیام
captcha