انصارالله یمن جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را محکوم کرد
کد خبر: 4049650
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

انصارالله یمن جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را محکوم کرد

انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای جنایات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و هتک حرمت قبله نخست مسلمانان جهان را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یورش امروز نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و تعرض مکرر آنها به حرمت و قداست قبله نخست مسلمانان را محکوم کرد.

در بیانیه این جنبش آمده است: به ملت فلسطین به خاطر  پاسخ قهرمانانه به استکبار اسرائیل درود می‌فرستیم.

دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد: تحولات در فلسطین اشغالی، ملت‌های عربی و اسلامی را ملزم می‌کند که برای حمایت از پایداری و مقاومت مردم فلسطین به طور جدی اقدام کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: تحولات فلسطین ایجاب می‌کند که در کنار مردم فلسطین در مقابل گستاخی دشمن و در مقابل رژیم‌های سازشگر و خیانتگری آنها قرار بگیرند.

نظامیان صهیونیست صبح امروز با حمله به مسجدالاقصی بیش از ۱۵۰ فلسطینی را زخمی و ۳۰۰ نفر دیگر را بازداشت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها تاکید کردند که آماده دفاع مسلحانه برای دفاع از مسجد الاقصی و هموطنان فلسطینی در قدس هستند.

مقامات رژیم صهیونیستی از شامگاه امروز جمعه به بهانه اعیاد یهودی، ورودی کرانه باختری و گذرگاه‌های نوار غزه را به مدت ۳۲ ساعت می‌بندد.

صبح امروز درگیری‌های شدیدی در داخل مسجدالاقصی پس از یورش نیروهای صهیونیستی رخ داد. این نیروها به سمت نمازگزاران بمب آتش‌زا پرتاب کردند که به زخمی شدن تعدادی از آن‌ها منجر شد. هلال احمر فلسطین اعلام کرد ۱۱۷ زخمی را از داخل مسجدالاقصی به بیمارستان‌های قدس منتقل کرده است.

انتهای پیام
captcha