عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا جنایات اسرائیل را محکوم کرد
کد خبر: 4049898
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا جنایات اسرائیل را محکوم کرد

رشیده طلیب، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و کمک‌های دولت آمریکا به این رژیم را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از هافینگتن پست، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت میشیگان حمله خشونت‌آمیز پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان را محکوم کرد و این اقدامات را نادرست و ظالمانه دانست.

رشیده طلیب، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت میشیگان که اصالتاً فلسطینی است، در توییتی نوشت: حمله به مردم در مکان مقدس‌شان نادرست و ظالمانه است. من از دست کشورم که با سکوت و کمک‌های بی قید و شرط اجازه این خشونت‌ها و نقض‌های حقوق بشری را می‌دهد، خسته شده‌ام. این تزویر و ریا نشان می‌دهد مادامی که سکوت کنیم، اعتبار ما در جهان کمتر و کمتر می‌شود.

طلیب در این توییت کمک بی‌قید و شرط آمریکا به نیروهای رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

 اوایل روز جمعه هنگامی که هزاران نمازگزار در مسجدالاقصی برای انجام فرایض دینی جمع شده بودند، پلیس اسرائیل به طرف این مسجد گاز اشک‌آور و نارنجک گیج‌کننده پرتاب کرد، وارد مجموعه شد و هزاران فلسطینی را بازداشت کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی گفتند، جوانان فلسطینی به طرف دروازه‌ای که به دیوار غربی، یکی از مکان‌های مقدس یهودیان ختم می‌شد، سنگ پرتاب کردند.

پزشکان صلیب سرخ فلسطین اعلام کردند، بیش از ۱۵۰ فلسطینی در این رویداد زخمی شدند. مقامات رژیم صهیونیستی نیز از بازداشت بیش از ۳۰۰ تن خبر دادند.

انتهای پیام
captcha